Lekstund på dagis.

168397-1573
Idag har jag på mig mina favorit jeans trots att ena hålet är på tok för stort. Ska gå och lämna in dem hos skräddaren en dag så att de får fixa till för jag kan inte leva utan dem ;-)

Jag och Johanna gick raka vägen till dagis för att leka lite med de andra barnen.  Så när vi kom dit hoppade min darling i sin "parkdress" och sen var det sandlådan som gällde i ca 45 minuter. Precis lagom! Hon fick sitta där med sin hink & spade och se på / prata med / leka med de andra barnen och det gjorde hennes dag :-)

Nu har vi precis kommit innanför dörren och jag ska fira denna fantastiska dag med att laga lyx middag:svenska köttbullar & spaghetti! Min & Johannas "favvo" mat.

Sen - i kväll - då flyger champagnekorken , det kan jag lova er! :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!
Är inne och kikar i bloggen varje dag och måste bara få säga att Ni förgyller min vardag!
Förstår att ni skall fira ikväll, det hade jag också gjort:)
Kram!

Postat av: KimJ

Ha en skön kväll.. Kram KimJ

2007-10-25 @ 17:11:13
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91