Lek i leksaksbutiken.

168397-1437
Se så glad Johanna var då hon satt på golvet i butiken och lekte idag :-) 

Hon är så härlig för hon är SÅ tydlig på om hon gillar en leksak eller inte. Om hon tycket om den så skrattar hon med hela ansiktet, pekar och säger "Ehhh!" (= vill ha!), om hon inte tycker om den så vänder hon sig bara bort och tittar åt ett annat håll eller är "stenansikte". Så det är super tacksamt att ha henne med på shopping för då slipper jag köpa fel saker till henne :-)

Internet går SÅ trögt här i kväll så jag får se om jag tar en "paus" och bloggar mer senare då "alla andra" sover och det är mindre trafik på nätet... Men jag försöker lite till för jag ger mig inte så lätt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91