Kvällens projekt...

168397-1532
Nyframkallade bilder, kort som jag shoppat både här i Oslo och på "Ljunggrens Papper" i Stockholm, album från "Ordning & Reda", stämpel, sigill & lack från "Ljunggrens Papper".

Idag var jag och lämnade in en massa bilder för framkallning och min plan var att kvällens projekt skulle bli att fixa kort, album etc med bilderna. Men vad händer tror ni? Just det ja.... ;-) Så nu är jag helt nyvaken och borde egentligen gå raka vägen till sängen men det som händer när jag väl vaknat är att då blir jag PIGG så nu tror jag att jag ska påbörja projektet litegrann i alla fall...

Fr.o.m. imorgon ska jag börja gå och lägga mig FÖRE kl. 24, jag bara måste det för jag märker att jag behöver mer sömn. Så om ni ser att jag bloggar efter kl. 24 imorgon så får ni lova att ni ber mig gå och lägga mig!

Det var föresten TUR att JIG ringde och väckte mig, annars hade jag nog sovit kvar i soffan ännu... ;-)

Kommentarer
Postat av: Princess Jessica

Gulle dej :)

Jag undrar om du har lust att dela med av resultatet när du satt in alla bilder ? Jag har fortfarande inte kommit så långt .... och vem är inte den inspirationskällan om inte DU söta vän :)

Hoppas det har gått bra på dagis idag !

Kramisat i massor :)

2007-10-23 @ 11:42:14
Postat av: Princess Jessica

Den BÄSTA inspirationskällan ska det vara förstås :)

Kramen :)

2007-10-23 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91