Johanna är bättre!!

168397-1334
Johanna sitter - som vi vet - såå ofta och bläddrar i mina blader. På morgon hittade hon "Mama" och står nu och bläddrar i den och skrattar så fort hon ser en bild på en baby och pekar på den. Sött som socker!

Jag är sååå GLAD för mitt hjärta verkar vara bättre idag!! :-)

Hon skrattar och pratar och leker (med de kleenex / näsdukar med Hello Kitty på som jag shoppade igår)  och jag riktigt ser på henne hur lycklig & glad hon är över att vara i bättre form. Så - Det här blir en härlig dag!! 

Men - jag är SÅ ledsen över att vi missar Vendelas dop idag, jag önskar verkligen att vi kunde vara där. Det är nackdelen med avståndet, hade det varit i Oslo så hade vi kunnat gå, men det finns ju inte en chans för oss att ta oss till Bålstad utanför Stockholm till kl. 13... Sussie - vi tänker på er idag och önskar er en strålande dops dag!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91