Härligt spontant infall.

168397-1373
Jag och mitt nyvakna hjärta på restaurang "Kokkamokk".

Förlåt att jag inte bloggat på hela kvällen. Först badades det och sen nattades det och sen tog jag en snabb power walk hem till min fantastiska vän Kjersti som precis kommit hem från New York. (visar vad hon shoppat åt mig senare). Det blev härligt girltalk hemma hos henne samtidigt som jag fick se allt SNYGGT hon shoppat (jag vill också till N.Y. typ nuuuu! ;-) . Sen power walk hem igen för att hinna se slutet av "Greys" och nu sitter jag här men ska faktiskt göra något så ovanligt som att lägga mig strax. Jag vet, klockan är ju bara 23 men jag ska testa att göra tidig kväll ikväll som omväxling till mina vakna nätter ;-)

Men nu tillbaka till vår eftermiddag:

Precis då vi var på väg ut genom dörren så får jag ett sms av Josefine som föreslår att vi ska åka upp till där dom bor och ses på en restaurang där. Så vi gick raka vägen till t-banan (så mycket t-bana som vi åkt senaste veckorna har vi aldrig åkt förr.) och vips! så var vi där :-) Ett ovanligt spontant infall för att vara mig.  Härligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91