Grattis på födelsedagen min "Gizmo prinsessa"!

168397-1524
Kjerstin och Johanna + min favorit ballong inne på "Tiger" butiken.

HIPP, HIPP, HURRA! Sötaste Kjerstin fyller år idag! :-)

Kjerstin kommer för ALLTID att vara min "Gizmo prinsessa" :-) Hon jobbade hos mig i min butik och hon är en solstråle till tjej, en riktig prinsessa och världens DUKTIGASTE selger!

När jag och Johanna gick från dagis så gick vi först och shoppade en fin ballong (istället för en blomma) till Kjerstin på "Balloon Company" och då kunde jag inte låta bli att shoppa en "Fifi" ballong till Johanna också. Hon blev SÅ glad!  Sen gick vi raka vägen till "Tiger" butiken där Kjerstin jobbar på sidan av studierna och gratulerade henne på hennes dag.

Nu spelar Johanna för fullt på sitt piano här och jag ska ta och fixa oss lite mat för jag kom precis på att jag missat frukost idag.. ;-)

Jag ska föresten ta och montera ihop den rosa adventstjärnan jag shoppade i Stockholm också. Visar bild strax.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91