Godnatt vackra höst dag!

168397-1376
Idag hade jag premiär dag för min höstkappa från "Diesel" som jag shoppat på "Høyer" redan i juli. Bilden tog Josefine på oss då vi var på väg hem i em.

Det är verkligen vackert ute nu med alla höstfärger!  Och dagen idag kändes extra solig tack vare era kommentarer! Ni är underbara som skriver så fint till mig och det värmer extra mycket just idag (efter igår..). TACK!

Eftersom min em & kväll inte blev helt enligt plan så får jag skriva om "the story of my life" imorgon och besvara era kommentarer då + visa New York shoppingen då också  för nu ska jag slå personligt "läggamigtidigt" rekord.

Åååå vilken TUR  att det alltid kommer en morgondag då man kan göra allt man inte gjorde idag. Livet är bra härligt!

God natt alla underbara bloggläsare och sov så jätte gott! :-)

Kommentarer
Postat av: karin

vilka fina stövlar! =)

2007-10-10 @ 05:47:37
Postat av: Jessica

hej!
Jag glömde ju säga i mitt förra inlägg (precis som jag sagt innan) du är en fantastisk person. det finns alltid människor som lever i en negativ värld och försöker få andra att må dåligt med hopp om att de själva då skall må bättre. det är fantastiskt att både du (och josefine) lägger ut era liv som ni gör. jag har fått många tips, inspiration och ENERGI genom att läsa din blogg!
Fortsätt skriva så fantastiskt och positivt som du gör, vi är MÅNGA som gillar det!

kram ;-)

2007-10-10 @ 06:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91