Godmorgon torsdag!

168397-1472
Hjärtat sätter sig oftast ner när jag ska ta en bild av henne. Här fångade jag henne i farten nyss inne i köket.

Ny dag och nya möjligheter och solen skymtar bakom tunna moln på morgon så jag tror att det här blir en solig & vacker dag! :-)

Mitt hjärta har hostat i princip hela natten så hon och jag är lite tröttis på morgon, eller jag kanske ska säga att jag är det för hon ser märkigt nog pigg & glad ut trots allt. Jag tror att hon mest hostar i sömnen så det är nog bara jag som ligger vaken..

Oj, nu har Johanna hittat påsen med alla foton jag var och hämtade ut igår så nu sitter hon här och tittar på dem och slänger ut dem över hela golvet. Härligt morgonpyssel ;-)

Nu ska vi ta tag i dagen här så jag avslutar dagens första inlägg med att ge er en text ur er bok:

"Om tjugo år kommer du att vara mer ledsen över allt du inte gjorde än över det du verkligen gjort. Så kasta loss. Lämna den trygga hamnen...  Utforska. Dröm. Upptäck."
/Mark Twain (1835-1910)

Carpe diem! :-)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vilken söt bild :)

Postat av: madde

naaaaaaaaw vilken sötnos alltså!

2007-10-18 @ 08:11:19
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Angel

Så söt i sina hello kitty kläder.

2007-10-18 @ 09:18:56
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: lilu

fina ord!

2007-10-18 @ 09:19:43
Postat av: Camilla

Hej vännen, får jag komma med dagens tips här i kommentarsfältet? Äsch, jag väntar inte på ett svar utan jag går direkt på!
www.mininredning.se
"Vanliga" människor som lagt ut sina bilder och tips på en nätsida, både mer och mindre lyckade inredningsprojekt, kul att bläddra runt och titta. Framförallt fastnade jag själv för en textschablon som fanns på hallväggen hos en familj, med texten, " Home - Where te people who loves you live

Den vill jag ha i någon av mina hallar i framtiden.

Kram Camilla

2007-10-18 @ 09:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91