Godmorgon härligt höstliga torsdag!

168397-1392
Mitt hjärta igår då vi kom hem från vår tur.

Idag väckte Johanna mig strax efter kl. 8 och jag vet inte vad det beror på? men jag känner mig super super PIGG idag! Så pigg att jag önskar att ta tag i dagen nu på en gång och få gjort massor. En härlig känsla! :-)

Men då jag vaknade tyckte jag att det var märkligt att jag var så pigg för jag trodde klockan var "mitt i natten" för det var sååå MÖRKT. Det är första riktigt hötsliga dagen då det är så där mysigt mörkt på morgonen för idag lyser nämligen solen med sin frånvaro. Så när jag duschat ska jag tända massa ljus här hemma också ska vi mysa.

Ska faktiskt ta och hoppa i duschen nu på en gång så att jag får ut maximalt av dagen! Johanna hostsade föresten mindre i natt = underbart! för oss alla 3.

Hoppas att du också känner dig pigg & full av energi idag och att din dag blir hur bra som helst! :-)

Kommentarer
Postat av: Mirva

God morgon! Sitter i skolan, föreläsningen börjar om 10 min... Idag ska det snöa i Sthlm, ringde till sambon imorse och påminde honom att han skulle sätta varmare kläder på killarna som ska på dagis idag =) En riktig hönsmamma är jag ;) Kram!

Postat av: Katarina

Godmorgon! Eftersom du är så trixig och fixig så tänkte jag att du kanske har ett bra tips på en butik här Oslo (Gärna i närheten av Bogstadveien) som säljer fina rosetter, presentpapper, boxar mm? Min mamma fyller år och jag vill ge henne en extar piffigt inslagen present! Ha en fin dag!

2007-10-11 @ 06:53:10
Postat av: AnnaStina

Mirva-
Godmorgon tjejen! :) Ja, jag hörde på TV att snön ska komma idag. Tokigt! :) Här små regnar det nu men vem vet, det kanske förvandlas till snö innan dagen är slut? Haha :)vi mammor har "det i oss" att ringa och passa på sånt :) Hoppas att du får en underbar dag och att föreläsningen blir intressant?! Kram! :)
Katarina-
Godmorgon! :) Jag tycker faktiskt att de har bäst urval av sånt på den "Tanum" butiken som ligger i krysset där Cubus/7-eleven är. (korsningen Bogstadveien/Industrigate). Men det beror lite på vilken stil du ska ha? Vilka färger gillar hon? Jag älskar sånna saker så jag går ofta runt och kollar efter sånt ;) De har en hel del på "Norli" också! :-) "Ark" hade massa fint förr men har blivit lite sämre tyvärr.. Men du kan hitta där också. Och på "Ordning & Reda" har de fina papper & band (ej rosetter el boxar).
Mina bästa tips är att gå till Norli & Tanum! :-) Sen finns det en butik nere i byn också som heter "Decorum", men dit är det ju en bit.. Lycka till med shoppingen & njut dagen! Kram :)

2007-10-11 @ 08:28:37
Postat av: Mirva

Föreläsning var... ja, alldeles för svår. Handlade om motorik & fysiologi. Kände att jag borde ha stannat hemma och läst hemma istället eftersom man förstod nada (!) på föreläsningen. Jaja, nu har jag käkat lunch och är på väg "hem". Imorgon får jag åka till mitt kära hem i Sthlm, tack o lov!!! Kram!!!

2007-10-11 @ 10:39:05
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91