Godmorgon "Darling"!

168397-1496
Min lilla darling med sin nya "Darling".

Mitt hjärta vaknade runt kl 5 och var lite små hungrig och då flyttade jag över henne i stora sängen så hon somnade om mysigt nära mig.  Sen vaknade jag strax efter 8 av att min lilla prinsessa sitter brevid mig i sängen och leker. Underbart! :-)

Nu är vi nyuppstigna och jag och min lilla darling har precis packat upp hennes nya "Darling" från Brio. Det är en av de leksaker vi shoppade igår och det var så härigt på morgon för hon kröp DIREKT fram till kartongen och ville att jag skulle packa upp den :-)

Dags för frukost här nu också har vi såklart på TV4 Nyhetsmorgon i bakgrunden, det är en skön start på dagen.

Jag & Johanna önskar våra bloggläsare en UNDERBART skön & avkopplande höstsöndag! Tänk- nu är det inte länge till 1:a advent, det är bara 1, 2, 3, 4 , 5 söndagar kvar och sen på den 6:e så tänder vi ljuset och PYNTAR hemma! Gud vad jag LÄNGTAR!!!! :-)

Det är så underbart att ha något att se fram emot...! Och det handlar därför dagens citat om:

"Långt där borta där solen lyser finns mina önskningar. Måhända att jag inte når dem, men jag kan titta upp och beundra deras skönhet och hoppas att de ska förverkligas...."
/ Louisa May Alcott (1832-1888)

Carpe Diem!



Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så härligt med Juuuul känsla,gud så söt lilltjejen är och leksaken var ju ursöt.

Postat av: Felicia

så söt ;)

2007-10-21 @ 09:26:59
URL: http://CUTEST.blogg.se
Postat av: Hanna

Så söt!
Ja visst ska det bli härligt m jul, jag längtar redan! men, skulle ni inte åka t Thailand, eller är det först efter jul? Ha en härlig söndag! Kram!

2007-10-21 @ 09:29:24
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Sessan

Tack
söta för fin kommentar i min blogg, du är ju alldeles för gullig!
Vi önskar dig en alldeles underbart softig söndag tillbaka, perfekt dag för lek & fokus på våra små söta ;0)
Darling var ju bara för söt häst da, har tittat på den själv. Kanske jul klapp här...
Hade tänkt fråga dig om du har tips på en butik som säljer färdiga adventskalendrar till paket?? Vill ha en riktigt söt till prinsessan *drömmer*
Massa kramar till er båda

2007-10-21 @ 09:41:34
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Linn M

ååh vad jag längtar till julen. Ska börja ta tag i julpysslandet snart, kanske göra lite fina julkort osv. Så mysigt med julen och alla dess förberedelser. Hoppas ni får en underbar dag. kram

2007-10-21 @ 09:49:49
Postat av: Kimj

God Morogn! sött.. Kram KimJ

2007-10-21 @ 09:49:50
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Satu

godmorgon på er oxå!

hoppas dagen blir FAB!

2007-10-21 @ 09:52:50
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Tobias

Vilken söt bild :D

2007-10-21 @ 10:17:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Vilken söt bild.. hoppas att ni får en riktigt härlig dag!

2007-10-21 @ 10:21:58
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Angel-
Tack! Ja, nu tok längtar jag till den dagen då jag får julpynta hemma. Gud så mysigt det blir! :)
Felicia-
Tack! :)
Hanna-
Vi vet inte om vi kommer oss iväg före eller efter jul? Men oavsett när vi reser så ska jag julpynta hemma till 1:a advent och jag LÄNGTAR! :) Sen ska jag självklart pynta i Thailand också men där blir det ju liksom inte samma sak... ;) Kram! :)
Sessan-
Tack för trevlig inlägg! :) SIA hade de finaste kalendrarna för några år sedan men sen hade de inga alls en stund så vi kan ju hoppas att de tagit sitt förnuft till fånga och gjort en fin till i år! :) Jag tror mest på att göra en egen kalender för det är INTE lätt att hitta fina färdiga. Jag kommer att tipsa om ett par "egen gjorda" här på bloggen snart så håll utkik :) Önskar dig en underbar måndag! Kram :)
Linn M-
Julkort som man gör själv blir ju sååå fina! Jag ska också försöka börja med årets julpyssel i god tid för annars vet jag hur det blir.. typ stress ;) Kram! :)
Kim J-
Tack! :)
Satu-
Tack! vår dag blev verkligen FAB.! Hoppas att din också blev det? :)
Tobias-
Thanx! :)
Designa din blogg-
Tack snälla! :) Önskar dig också en härlig dag = måndag! :)

2007-10-21 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91