God natt "speciella dag".

168397-1332
Såg en ny bild de lagt ut från inspelningen av filmen vi alla väntar på..  Vi kan ju trösta oss med att Carrie ALDRIG skulle gifta sig med Mr.Big med en sån där blå sak på huvudet så scenen är helt säkert från någon fotografering hon gör för någon tidning eller nåt för på hennes "riktiga" bröllop är hon SÅ mycket snyggare än så där. Det är jag säker på!  Om jag har fel så ska jag äta upp hennes blå fjäder ;-)

Den här dagen var helt speciell vilket gör att jag är ovanligt jätte trött. Så trött att jag redan somnat till 2 gånger medan jag klippt & klistrat den här bilden. Ska därför ta och gå raka vägen till sköna sängen och drömma om att mitt älskade hjärta är bättre imorgon...

Jag SAKNADE girlsen som programledare i Idol..  Mr. Jihde var för "torr" & "seriös" för den här typen progr tycker jag och jag kan faktiskt inte helt förstå hur de som valt honom tänkt? Kemin mellan han och deltagarna och han och juryn klaffade ju inte alls och han är ju SÅ olik de som varit progr. ledare tidigare år. Hmm.. MÄRKLIGT att just han fått det jobbet tycker jag. Tror TV4 måste kasta in C & C igen så att det blir lite drag & party feeling i kommande program!

Min favvo efter kvällen är fortfarande Miss.Picasso också söta Mattias så klart... Sam var lite "blek" idag tycker jag så han ramlade ner en placering och det gjorde Amanda också. Egentligen gillar jag inte Daniel men jag måste ju hålla med juryn om att han är sjukt duktig killen. Men Mattias är sötare ;-)

Jag längtar så mycket efter en ny dag nu att jag ska skynda mig att sova så att det blir lördag snabbt som sjutton!

God natt & Sov gott!

P.S TACK för alla era kommentarer.! Jag läser ALLA men när jag är ensam hemma med hjärtat är det begränsat vad jag hinner med så jag svarar er så fort jag får tid.

P.S 2 Håll tummarna för att mitt hjärta är bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91