God natt oktober!

168397-1663
Den här glada bilden på oss och våra härliga vänner symboliserar hur mysig & trevlig den här dagen har varit. TACK Josefine & Elian för att ni gav oss dagens lyckliga stunder! :-)

Jag hade som mål att lägga mig före kl. 24 idag, nu närmar den sig 01 så nu går jag raka vägen till sängen och drömmer om Thailand för oj! vad jag längtar dit nu då det börjar bli lite kyligare ute. Det ska bli så underbart att kunna gå i flip-flops & sommarkläder heeela vintern lång :-)

God natt vackra & soliga oktober månad, vi ses igen nästa år!  Och imorgon välkomnar vi November..

P.S jag bloggade ovanligt lite idag på dagen eftersom vi inte var hemma men jag tog igen det "big time" i kväll ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

tack söta för alla fina ord om mig / oss här igårkväll!
Puss o godmorgon!!

2007-11-01 @ 07:52:27
Postat av: AnnaStina

Tack själv sweetie! Puss :)

2007-11-01 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91