Fundersam sötis...

168397-1342
Mitt hjärta ser så härligt fundersam ut på den här bilden från i em.

Jag har funderat en hel del själv också idag. Bl.a har jag funderat på hur det kommer sig att inte klarar att sluta äta så mycket godsaker? (för att det är SÅÅ gott! ;-) också har jag funderat på när vi ska göra ett nytt försöka att resa till Stockholm & Luleå? (har ej svaret på det ännu) men mest av allt så har jag funderat på om de blir klara med fasaden på vårt hus snart???

I kväll då jag och hjärtat kom hem vid kl. 18 så står det plötsligt 2 menn ute på vår balkong. En lördag kl. 18! Totalt galet och jag är sååå trött på att ha det så nu. Tänk- vi har bott bakom nät, byggställningar & plast i exakt 5 (!!!) månader. Det borde vara förbjudet!

Nej, nu måste jag sluta blogga för kvällen och börja softa istället...  :-) Skål på er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91