Från början var dom 7...

168397-1541
Till slut var det bara jag och min lilla darling kvar i sandlådan. I bakgrunden syns några av Johannas dagiskompisar.

Jag kom att tänka på "Expedisjon Robinson" när vi satt där i sandlådan i em för en efter en fick de små resa hem... Först en tjej..sen en kille..sen en till kille.. sen en till tjej.. och så där höll det på fram till att det bara var en kvar.

Och nu sender de hem människor på TV också.. Männen sitter och säger: dig vill jag ha kvar.. och dig.. men inte dig.. Tänk ändå vad mycket knasigheter människor ställer upp på av fri vilja i TV för att vi ska underhållas.

Jag kan säga att det var MYCKET härligare att se glädjen då de fick gå hem på dagis än de tårar jag ser på de som blir utröstade i TV ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91