Dans & hårfix.

168397-1382
Packningen ligger kvar som ni ser... Och lika bra det för vi ska snart ut och resa!

Här ser ni mina tjusiga hårrullar bakifrån ;-)  Jag och hjärtat dansade runt i vardagsrummet till Jusin Timberlake då jag tog bilden och nu sitter vi och äter svenska goda köttbullar från "mamma Scan". Gott!

När mitt hjärta ätit färdigt ska vi göra oss klara för att gå ut så att vi får lite härlig friskluft. Och idag kanske det har kommit några nya härliga blader? Ska gå raka vägen till Narvesen och titta!


Men innan vi går ut måste jag visa er en crazy nettsida som jag såg reklam för i "US Weekly"... ska bara ta ur alla mina hårrullar först :-) Visar strax!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Oj vad jag är imponerad att du orkar rulla håret var och varannan dag. Trodde inte att folk gjorde det längre, men du blir himla fin :-) Själv måste jag ha en frisyr som kan fixas lite snabbare till vardags. Hoppas att ni har en bra dag!

2007-10-10 @ 14:31:21
Postat av: linn

Hej. Har du nåt i håret när du rullar det? Jag tycker att mitt hår bli rakt så fort när jag rullat det. Några tips??

2007-10-10 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91