Dagens tips - Förgyll någons dag idag!

168397-1328
Because her computer kept telling her she had mail. (har shoppat det här kortet i USA, där har de såå många coola kort)

Så alla ni som mejlat mig senaste tiden men som inte fått svar från mig - nu vet ni varför! ;-)  Lovar att svara er så snart jag kan, min tid räcker bara inte alltid till... Men jag läser ALLA mejl och jag blir glad över dem.!

För visst är det ju så att man blir riktigt GLAD :-) när man får ett e-mail eller : lyxigast av allt : ett kort i posten! av någon man tycker om.

Så förgyll någons dag genom att skicka dem ett e-mail  och önska "trevlig helg" eller posta ett kort som gör att deras måndag blir en ovanligt solig dag! :-) Här i Norge får vi post på lördagar så ni som bor här - tänk så kul för dem som får ett "trevlig helg" kort i posten imorgon!

Oj,nu vaknade min prinsessa. Got to go. Chefen ropar! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha vilket coolt kort :D

Postat av: Madeleine

Sånt är viktigt tycker jag..Att förgylla någons dag och få göra någon glad:)

2007-10-05 @ 19:44:07
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Pernilla-
Ja men visst är det coolt! :)
Madeleine-
Jag kan bara hålla med dig. Super viktigt är sånt för det är så lätt att glömma när tiden flyger och man bara stressar. Det gäller att "stanna upp" ibland och tex skriva ett kort! Kram :)

2007-10-06 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91