Vi har varit i Thailand i kväll..

168397-1836
Ikväll har jag på mig linne/singlett från By Malene Birger + Nolita, kofta från Rosemunde, jacka "Nolita" (shoppad i Rom), mina favvo jeans från "Miss Sixty", stölvar BilliBi och väska Gucci.  Bilden är tagen utanför restaurangen för en liten stund sedan då vi var på väg hem.

Nu kom vi precis innanför dörren. Vi gick spontant ut och åt middag på "Yaya´s" så "Thailandinskolningen" inför  vår stundande Thailands resa är i full gång :-) Och hjärtat trivs hur bra som helst där så det bådar gott! :-)

Här är det hög tid för kvällens bad nu så jag ska ta tag i det och återkommer till er med dagens shopping och annat lite senare.

Njut kvällen så länge och missa inte "Carola" som är gäst hos "Babben" i kväll :-) Och du, om du har en flaska champagne (eller mousserande...)  liggande hemma så tycker jag att du ska öppna den! för alla dagar är perfekta champagne dagar! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

I vilka färger har du By Malene linnen? Eller du kanske har alla färger? Jag har köpt ett svart men ska omgående skaffa fler, underbara!

Postat av: Sandy

Jag öppnade en flaska rött istället!!:) Eftersom jag precis ska köpa katt så funderar jag hur du gör med Gucci när ni åker till Thailand?! Hoppas du har en härlig lördagkväll!!

2007-11-17 @ 20:47:17
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Mamma till två små pojkar-
Alltså jag ÄLSKAR de linnena och kan verkligen inte leva utan dem :) Det går faktiskt inte en dag utan att jag har ett på mig! :) Så - jag har dem i nästan alla färger men jag har självklart flest i vitt. Sen har jag dem i off-white, ljusrosa, turkos, mörkblå, svart och den nya rosa (cerise) som jag shoppade i S-holm senast jag var där. Jag tycker absolut att du ska shoppa fler! :) Som tur är så finns de alltid i hennes kollektion men - de selger ALLTID slut (jag sålde flera 100 i min butik varje sessong..!) för de kunder som har börjat att shoppa dem kan inte sluta. Hoppas du får tag i dem! Happy shopping! Kram :)
Sandy-
Rött eller vitt, bubbel eller inte bubbel- allt går ju lika bra för att skapa festlig stämning! :) Som det ser ut just nu så ska en av mina underbara vänner ta hand om Gucci när vi är bortresta. Önskar dig en mysig kväll! Kram :)

2007-11-18 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91