Vår tisdag..

168397-1793
Johanna ger kos till en super söt Hello Kitty kudde på "Hemtex".

Nu ska jag försöka blogga "ikapp" lite efter gårdagens bloggfrånvaro. Johanna ligger och sover sin "nap" och jag har precis fått i mig lite frukost och bestämt mig för att jag ska prioritera jobb hela dagen lång idag. Skulle egentligen ha mysigt lunch besök av Randi men flyttade fram det till en annan dag.

Men nu tillbaka till igår!

Jag och Johanna gick en tur för att fixa jobbärenden och då hamnade vi plötsligt på "House of Oslo" där "Hemtex" håller till. Och eftersom jag fått ett trevligt tips av min läsare "Lissan" (TACK snälla du!!) om att de har fått in Hello Kitty sängkläder där så var vi självklart tvunga att ta en titt! :-)

Några sängkläder såg vi inte till men därmot en söt Hello Kitty kudde som hjärtat gav hur mycket kos som helst! :-) Hon älskar verkligen Hello Kitty lika mycket som mig för så fort jag visar en bild eller sak med Hello Kitty så ler hon med hela ansiktet! :-) Eftersom vi reser till Thailand där det KRYLLAR av Hello Kitty saker strax så blev det ingen shopping på oss så Johanna vinkade "Hej då" till kudden då vi gick ut från butiken :-)

Men mitt tips till alla er andra är så klart att gå till Hemtex på shopping för kudden var SÅ söt! Och billig! 149kr.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Kul att du tog till vara på mitt lilla tips =)
Har helt för mig att jag såg ett helt Hello Kitty-set (sprang bara snabbt förbi affären iof), så jag ska kolla igen...å fota det isåfall för dig ;)
Men som sagt, du ska ju till Hello Kittys andraland snart så...där finns ju allt ni behöver =)

Postat av: Steffe

Det kommer en ny Hello Kitty butik till Stockholm snart med enbart Hello Kitty saker.

Det finns redan en Community som är öppen och web shoppen öppnar snart.

www.kittyfan.se

www.kittyfan.se/forum

2008-08-04 @ 00:09:08
URL: http://www.kittyfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91