Underbart söta sängkläder!

168397-1794
Jag fotade sängkläderna på "Hemtex" igår.
image1795
Super söta sängkläder till prinsessor! :-)


När jag hade min butik "Gizmo & Co" sålde jag UNDERBART söta kort och block från en svensk tjej som heter Johanna. (men det är inte därför min dotter heter Johanna ;-))  Korten är med små prinsessor och prinsar och söta tjejer och du kan se mer av hennes lovely figurer och produkter samt vilka butiker som selger hennes produkter om du går in på hennes hemsida:
Johanna

Och igår blev jag SÅ GLAD när vi besökte "Hemtex" och jag såg att de har fått in sängkläder med Johannas underbara figurer! :-)

Så mitt tips till er som har lite större barn  - löp & köp!!! :-)

Jag ser på hennes hemsida att hon även gjort sängkläder till mindre barn (=mitt hjärta)  men de hade inte dem här på Hemtex. Måste försöka få tag i dem till min Johanna...!

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅ du klarade att länka - GRATTIS!
Synd att det inte är en prins på killarnas sägkläder *grr*
Puss hoppas hon somnat nu?

Postat av: Princess Jessica

Söta,

Jag mejlade Mamma att hon skulla gå till Hemtex och kolla så fort jag såg ditt inlägg :)
Tack för tipset sweetie :)
Jag bara älskar Johanna sakerna :)

Puss till er :)

2007-11-14 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91