Tack Josefine!

168397-1830

Vi fick nyss ett mms av min underbart söta och omtänksamma vän Josefine som gjorde Johannas morgon här! 

Det är en videosnutt då Johanna är hemma hos henne & Elian och leker. Nu har hon tittat på den "100 gånger" och hon skrattar och pekar och älskar det hon ser! :-)



Jag får starta om "filmen" heeela tiden så Johanna kom på att det var smartast att ställa sig mot mina ben så att jag kunde starta om filmen blixtsnabbt ;-)

image1832

Till slut, efter att ha sett  filmen hur många gånger som helst så la hon huvudet mot telefonen och "gav kos".

Tack vännen vår! You made our morning! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

så BRA!
Puss

Postat av: frida

hehe, sött =)

2007-11-17 @ 10:33:23
Postat av: kristina kittelsen

vilken sötnos

2007-11-17 @ 10:51:45
URL: http://guldbarn.blogg.se/
Postat av: zophie

Detta var då det sötaste ! Jag älskar när små barn kramar varandra elelr något som påminner de om sin kompis. Mitt hjärta svämmar över =)

2007-11-17 @ 23:17:51
URL: http://zophiemadeleine.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Vi har kört ditt mms hela morgonen idag i sängen. Johanna älskar det! :) Puss! :)
Frida-
Tack snälla! :)
Kristina kittelsen-
Tack så mycket! :)
zophie-
Åå tack snälla du :) Nu blir jag stolt mama! Jag tycker också att det är helt underbart när de ger kos / kramar något de tycker om :) Då smälter jag..! Önskar dig en flott kväll! Kram :)

2007-11-18 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91