Söndag kväll.

168397-1772
Vi körde lite gåträning jag och hjärtat då jag kom hem. Så vi gick några varv runt i lägenheten och kryssade mellan alla leksaker som hon och JIG har kost sig med idag :-)

Jag kom hem för ca 1 time sedan och nu ligger mitt hjärta och dricker sin välling för natten så jag hoppas att hon somnar strax  för då ska jag skynda tillbaka och jobba vidare. Blir nog några timmar till på mig i kväll.. Vill bli klar med så mycket som möjligt känner jag också är jag så lycklig över hur fint det blir! :-)

Till er som är hemma och softar i kväll: Kos er!!,  njut kvällen och samla energi inför imorgon för då är det dags för en ny vecka igen! :-)

Kommentarer
Postat av: maria

åååh ni har så fint hemma.. vill se massa kort på er lägenhet, NATURLIG utan massa städning ;)

2007-11-11 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91