Så många presentkort och så lite tid...!

168397-1713
Förra årets julklappar = härligt lyxiga SPA behandlingar som bara ligger här och väntar på att användas...!

Om exakt 38 dagar är vi i Thailand och före det måste jag gå på SPA hur många gånger som helst för annars går tiden ut på alla mina presentkort som jag fick i julklapp förra året och de vore ju för dumt... Så - nu får jag ligga i här och springa på massor av behandlingar.... gud vad jobbigt... NOT! ;-)

Saken är bara den att jag är helt hopplöst dålig på att komma mig iväg på SPA. Jag vet inte vad det beror på? jag menar jag har ju t.o.m. presentkort så det är inte pengarna det sitter i... Är bara lite typiskt mig att inte prioritera att ta hand om mig själv och att inte ta mig tiden till det. Det ska jag bli bättre på i Thailand där det kryllar av små  SPAs i varje gathörn :-)

Nu ska vi göra oss klara för att gå ut!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur länge ska ni vara i Thailand?

2007-11-05 @ 12:54:41
Postat av: AnnaStina

Vi vet inte det helt säkert... Kanske 3 månader, kanske 6? Tiden får visa :) Längtar dit nu! :)

2007-11-05 @ 12:58:28
Postat av: Philippa

Hej,

Har för ett tag sedan upptäckt din inspirerande blogg, men har aldrig kommit mig för att tacka för mig ;) Vi, min man och jag har efter tre små vildingar, läs pojkar fått en liten prinsessa som antagligen också kommer att bli en liten vilding. Hur som helst har jag ett uppdämt behov av allt som heter rosa och är typiskt flickigt. Nu undrar jag om du vet vad det är för märke/leverantör på den underbara sänghimmeln som du visade för någon månad sedan, från Fru Lyng. Vi bor i Stockholmstrakten och det är lite långt till Norge för en sänghimmel, även om den är ljuvlig.

Tusen tack för mig.

2007-11-05 @ 13:58:51
Postat av: C

Hihi, jag har oxå massa presentkort som bara ligger, dock går dom att förlänga...om du inte skulle hinna menar jag! Ha en trevlig kväll! Kram!

Postat av: Malin S

Vilket lyxproblem du har där ;)

2007-11-06 @ 13:25:24
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91