Prinsessa på vift...!

168397-1858
Boyfriend & Girlfriend myser..

Idag har mitt hjärta varit på vift helt själv :-)

Hon blev hämtad här hemma runt kl. 12 av Josefine & Elian och jag är impad över att Josefine fick med sig båda kidsen i bilen och upp hemma med 2 vagnar. You go girl!! :-) Och TACK snälla för att du dessutom var en ängel och körde Johanna hem i kväll. Jag kan inte tacka dig nog för det!

Det känns lite märkligt att blogga med bilder och berätta om en dag som jag inte varit delaktig i fast å andra sidan så känns det nästan som att jag varit där med dom för sötaste Josefine har mmsat mig så många härliga videosnuttar och smsat flitigt och berättat för mig vad de gör.

image1859
En fantastisk mamma och 2 underbara kids.

image1860
Mitt hjärta har ätit hur bra & mycket som helst idag. Tror kanske hon måste börja luncha där oftare ;-)

image1861
Här ser det ut som att Johanna lagar mat till sin boyfriend. Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91