Prinsessa på jobb...!

168397-1805
Idag har Johanna på sig body från "Bonpoint", kofta "Monsoon", byxor "Bonpoint" och varma sköna mjuka "skor" från "bobux".

Min lilla prinsessa var med mig på jobb i eftermiddag / kväll och hon är verkligen en ängel. Hon gick runt där och pratade och vinkade och kröp lite och ett tag var hon helt " i hundra " och viftade som sjutton med armarna när de höll på att montera 2 taklampor som skulle vara i samma höjd och det var bara sååå kul för det såg verkligen ut som att hon försökte få dem att förstå att den vänstra skulle längre ner :-) Hennes show gjorde kvällen och jag känner mig väldigt nöjd över att hon redan vet hur petnoga man ska vara över att saker ska hänga i samma höjd etc. ;-)

Nu har hon precis somnat (blev sent i kväll...) så jag ska ta och köra iväg och städa / fixa till i lokalen där jag jobbar för vi gick så fort montörerna var klara eftersom klockan var way efter schema då (vi gick hemmåt kl. 20.).

Jag bloggar vidare då jag kommer hem igen :-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh så söt :D

Postat av: maja

naw, vad söt!

2007-11-14 @ 22:05:47
URL: http://maajan.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Jennie & maja-
Tack snälla ni! :)

2007-11-15 @ 00:50:23
Postat av: Hilde

Mulig jeg har skrevet det før, men den jakka fra Monsoon har minstejenta her også...søt!
De buksene er så fine, tror jeg må sjekke ut Martine en dag:-)(de er kjøpt der ikke sant?)

Johanna søt som alltid:-)

2007-11-15 @ 07:25:15
Postat av: Carro

Hon är ju bara så fin er lilla sessa :) Hoppas ni får en mysig torsdag.

2007-11-15 @ 10:57:28
URL: http://comse.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Hilde-
haha :) Det verkar som du och jag har extremt lik smak! :) Och ja, Johannas byxor är från "Martine" :)
Önskar dig en flott fredag! Kram :)
Carro-
Tack så jätte mycket! :) Jag blir stolt mama när jag får höra det :) Önskar dig en fab fredag! Kram :)

2007-11-16 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91