Nyvaken prinsessa.

168397-2018

Här tittar min nyvakna lilla prinsessa fram alldelens nyss då jag var och fixade med tvätten och rullade håret. :-) Tur man är tjej så att man kan göra så många olika saker samtidigt ;-)

Sängen har fått på sig julkläderna nu och kransen hängde jag upp häromdagen. Om vi skulle firat julen hemma så hade jag bytt ut de rosa Johanna bilderna bak sängen<a till svart/vita eller något annat som är mer "juligt" men som sagt - även jag har mina begränsningar eftersom vi reser om 14 dagar... ;-) 

Nu är det "banandags" här.

Kommentarer
Postat av: Louise

Alltid lika mysig läsning!
Undrar var ni har köpt eran fina säng? Ja å min pojkvän ska nämligen skaffa större säng snart och det är nått i den stilen jag har tänkt mig :)
Önskar er en fortsatt trevlig dag!

2007-11-29 @ 14:05:25
Postat av: Sara

Men så Julfint :) Så mysigt att läsa din blogg :-)

Postat av: Sanna N

Supersnyggt....riktigt julfint m kransen, pricken över "i" jag blir så glad av din blogg....

2007-11-29 @ 14:31:11
URL: http://sannasallrum.blogspot.com/
Postat av: Wedding Anna

Du har alltid så himla fint hemma hos er, det ser alltid så mysigt ut.. Och du får alltid till det så bra :-)Du får gärna komma hit och fixa hemma hos oss :-)KRAM

2007-11-29 @ 15:49:04
Postat av: Mary

Åh, vad mysigt!!! Får jag fråga vad det är för blommor som du har på nattduksbordet? KRAM

2007-11-29 @ 15:55:42
URL: http://vintips.blogg.se
Postat av: Nanna

Hon e verkligen en liten sessa. Vilket leende, förstår att du e en stolt mamma. Trevlig kväll. Kram

2007-11-29 @ 16:59:07
Postat av: Camilla

Hallå! Vilken fin pläd Johanna har, Filip har en likadan:-). Nu är det bara 9 dagar kvar för oss innan vi reser! Kram CY

2007-11-29 @ 17:11:03
Postat av: Maria

Har precis skrivit ett litet inlägg om den fina omtanken du skickade till mig :) Jag blev verkligen jätte glad och varm i hjärtat! Ha det underbart bra och tack igen, Kram!

2007-11-29 @ 17:39:44
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: SANDRA

så mysigt sovrum du har!

2007-11-29 @ 20:23:25
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: Sarah

Blir alltid så inspirerad av erat sovrum! Älskadet new england stilen och önskade att jag hade tid och lite pengar till att renovera mitt sovrum till denna oas! Gant kuddarna tillsammans med lexington kuddarna är nog bland dem snyggaste kuddar man kan inreda med, jag är fast för dom verkligen! Superbra blogg! :)

2007-11-29 @ 20:51:13
URL: http://look-a-mess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91