Nu blev jag HAPPY!

168397-1780
Ett skyltfönster från min butik mars 2007.

Jag hittade precis en recension på min butik som en kund tydligen gjort. Min butik (som jag har haft) fick en tärning med 6 prickar på = det högsta man kan få! :-) Också har kunden skrivit så här:

"Jeg elsker Gizmo! Utrolig søte jenter som jobber der, og masse flotte klær og ting til hjemmet. Det er alltid god stemning, og de er flinke til å fornye butikken.
Et ekstra pluss er at de alltid har godteri på disken:) Nam!"

Å nu blev jag genast på bättre humör! :-) :-)

Jag kom på att jag lovade er julkalendertips för några dagar sedan men pga att jag jobbat så mycket så har jag inte fått tiden att räcka till.. Så nu sätter jag mig och jobbar en liten stund också återkommer jag senare med ett julkalendertips eller två! :-)

Fånga dagen för vips! så är dagen borta och den kommer aldrig tillbaka...!

P.S recensionen hittade jag när jag sökte på "Gizmo & Co" på Google och du hittar den här:
http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1856

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Underbart skyltfönster! Hade Gizmo funnits idag och vi bott i Oslo så hade din butik varit min favvo-affär! Har du den jackan till höger till dig själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91