Min duktiga prinsessa!

168397-1841
Här går mitt hjärta med JIG i kväll och hon styr stegen mot sitt kvällsbad... Bodyn kommer från Bonpoint, toppen från Jacadi och strumpbyxorna från Burberry.

Johanna är SÅ nära att börja gå själv nu för hon vill helst bara gå och hålla mig eller JIG i handen hela tiden också får vi gå runt, runt, runt i lägenheten med henne. Så vi behöver verkligen inte tänka på att gå på S.A.T.S just nu ;-) 

När vi inte går och håller henne i handen så går hon längst väggarna, soffan, fotöljerna etc också vill hon så himla gärna ta ett steg mellan fotöljen och soffbordet men så kommer hon på sig själv att de är lite skummelt så då börjar hon att skratta också sätter hon sig ner :-) Sött som socker är det!  Och vet ni, nu känns det som att jag skrivit ungefär exakt så här i ett inlägg för inte alltför länge sen... hmm... OM jag gjort det så är mitt upprepning bara ett tecken på hur kul jag tycker det är med hennes framsteg i livet! :-)

Nu ska jag ta och fixa några saker här hemma och sen ska jag krypa ner i sköna sängen så jag fotar & visar er de julsaker jag shoppade i dag imorgon. Då ska jag även ta ner lite smått & gott från vinden för igår  - innan min dag blev så där tråkig - så lovade jag er att jag skulle visa lite julpynt  (speciellt julkalendrar) så...  imorgon = bättre sent än aldrig! ;-) 

Jag hoppas att du har haft en lördag som du kommer att minnas länge för tänk på att livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns....!

Sköt om er kära läsare och TACK igen för alla 127 svar jag fick igår på mitt inlägg ang. att jag var nyfiken på vilka ni är som läser min blogg.

God natt & Sov gott lördag, när vi ses nästa gång så är det en soft söndag! :-)

"Morgondagen är det viktigaste i livet. Helt obrukad kommer den till oss vid midnatt. Den har alla möjligheter, när den kommer och lägger sig i våra händer."
/John Wyne.



Kommentarer
Postat av: sofie

oh, jag älskar verkligen citaten du skriver här :)

2007-11-18 @ 07:15:44
Postat av: Charlotte

Hej!
Älskar din blogg!! Är ännu inte i livet där du är (med barn, stooor lägenhet och framgångsrik karriär), men snart så! Och som jag längtar... Inspireras verkligen av dig!

En fråga bara som jag undrat ett tag (har precis joinat din blogg, så jag läser all historik också, tar en liten stund): vad är det ni ska göra i Thailand? Förstår att ni köpt en lägenhet, men vad är planen för resan liksom?

Kram!

2007-11-18 @ 08:20:51
Postat av: AnnaStina

Sofie-
Ååå TACK snälla. Vad kul att du tycker om dom! :)
Charlotte-
Tack så jätte mycket för ditt super trevliga inlägg! :) Jag blir GLAD när jag läser att jag inspirerar dig! :) Planen med vår Thailand resa är att vi ska få en "paus" i livet. Både jag och min sambo, JIG, har drivit / och driver, egna företag och vi har både jobbat "dygnet runt" i mååånga år så vi känner att vi behöver en paus då vi bara får koppla av och ta dagen som den kommer utan stress. JIG kommer att jobba därifrån (han driver ett internet företag) och jag ska bara softa och ta hans om Johanna men jag kommer också att använda tiden till att förbereda för den business jag ska driva med då vi kommer hem igen. Så - planen är egentligen bara att ha det skönt! :) Vi reser 13:e december och vet inte helt hur länge vi blir, det får tiden avgöra. Men vi blir där 3-6 månader tänker vi. Jag kommer självklart att blogga därifrån! Önskar dig en mysig kväll! Kram :)

2007-11-18 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91