Middag på "Yaya´s" = Thailand "inskolning".

168397-1754
Johanna var hur busig som helst när vi satte oss till bords på "Yaya´s" för hon bara älskar att vara i den mysiga Thailand miljön. Vi ser alla våra besök där som perfekt "inskolning" till vår resa ;-) (min kameras fel att Johanna har så röda ögon)

Vår eftermiddag blev hektisk men det var det värt för jag fick stryka en hel del på min "att göra" lista. (En av sakerna jag fixade ska jag lägga ut som ett "dagens tips" på måndag! ) Vi var bl.a. upp till R.O.O.M. och jag har aldrig förut blivit så besviken på ett besök där :(  Deras nya grej är ju att huvudsakligen köra "Habitats" sortiment vilket betyder att de har slutat med viss egen produktion och att de har tagit bort mängder av leverantörer och detta har  - enligt mig - resulterat i att deras "details" avdelning inte är det minsta inspirerande.

SYND! tycker jag för förut var R.O.O.M. helt klart den butik där jag hittade mest jag ville ha! Men en snygg "sak" såg jag i alla fall... nämligen vår underbara "Andrew" soffa (världens skönaste!) klädd i vackert ROSA tyg/stoff!

Efter alla ärenden så landade jag och Johanna hemma för blöjbyte & mat och lite senare, då JIG kommit hem, gick vi ut och åt fredagsmiddag alla 3 på "Yaya´s".  Det var en perfekt start på helgen och våra besök där får oss att känna oss lite närmare Thailand! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91