Kärlek på nätet...?!

168397-1746
När vi tände hjärtat jag gjort på väggen tänkte jag på "coca cola reklam"... Bilden är från min butik 2002.

Nu pratar dom om kärlek på nätet på "Efter Tio" och det har ju nästan blivit lika vanligt att mötas där som på en bar. Speciellt för sånna som inte har tiden över till att gå ut men ändå önskar att träffa någon. De sa precis att det är 2,2miljoner Nordbor som dejtar på nätet...!

Själv har jag också gjort det under min "singel-Carrie-tid" och det slutade faktiskt med att jag träffade en person som jag var tillsammans med en stund. Så - been there donne that! ;-)

Till er som ligger ute med profil på nätet säger jag : LYCKA TILL med helgens flörtande & dejtande! :-) Ha kul och dejta på allmän plats så att du kan smita iväg om det inte känns bra... ;-)

"I drömmar och i kärlek är inget omöjligt."
/Janus Arony

Nu ska vi skynda på här och gå iväg ut för mama ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Så ska jag göra hemma när det närmar sig jul. Tack för tipset;)

Postat av: Sanna

Så fint det var med hjärtat på väggen!

2007-11-09 @ 11:08:03
URL: http://www.metrobloggen.se/jagger
Postat av: Josefine, Blekinge

Jättefint!

Tror att jag ska göra något liknande (fast mindre) och hänga på ytterdörren. Förra året hade jag en och samma krans hela året (stommen gjorde jag av grova grenar och tunn ståltråd), men ändrade dekorationerna. Till påsk hade jag vita fjädrar, under sommaren plockade jag blommor och skiftade med, hösten fick kransen lite höstlöv och till jul kottar, grankvistar och silverkulor. Smart och enkelt! Jag är så glömsk och dålig på att ut och handla nya dekkorationer tyvärr..

På tal om att träffas via nätet: för ca 6 år sedan träffade jag en man via ICQ. Idag är vi gifta sen över 4 år, har köpt hus och väntar vårt första barn i april! Så visst kan man träffa kärleken via nätet!
Och jag som hade fördomen att bara "fula" (ursäkta uttrycket) och nördiga människor träffades via nätet...
; )

Ha en fortsatt härlig dag och helg! Nu ska jag återgå till städningen, suck! Min man fyller år så det blir kalas imorgon!

2007-11-09 @ 11:13:37
Postat av: Angel

Tihi oj vad många jag å min kärlek träffades där,nu är vi i ett dilemma vi planerar ju för Bröllop MEN så kan jag ha fått ett drömjobb och då innebär det att bli särbos,känns som lite fel håll,men skam an tackan ej till ett jobb man verkligen vill ha pga lite avstånd?Vi tror ju båda det är perfekt att ha en extra lägenhet där utifall man ej kan ta sig hem en dag och sånt dras ju på skatten sen. Ja jisses men sann kärlek klarar sånt här.Ha en underbar dag

2007-11-09 @ 11:42:10
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Mamma till två små pojkar

Jättefint hjärta! Såg en underbar hjärtlampa på Granit idag =) Du...köpte "ditt" Malene By Birger linnet idag i svart (andra färgerna var helt slut) från Best Of Brands, kommer garanterat att handla fler! Vad är det för underbara blommor du har i sovrumsfönstret ???

2007-11-09 @ 11:55:31
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Camilla

Kärleken är underbar!
Träffade min älskling F på nätet, det känns ju fantastiskt bra på alla sätt och vis. Underbarare man får man leta efter... åtminstone tycker jag så :-)
Jag uppskattar hans gentlemannamässiga sätt som när han ibland bär min datorväska till bilen på morgonen, eller när han tar hand om matkassarna i affären. Icke att förglömma, han är helt ljuvlig med Tilda också! Åh vad jag längtar tills han kommer "hem" ikväll, han har ju varit bortrest ääääända sen igår :-)
Hoppas ni får en ljuvlig helg. Själva skall vi åka till Stockholm och Stallmästaregården där min chef förärat oss med en Hagaweekend inklusive trerättersmiddag. Vi skall strosa omkring på stan, dricka vin till lunchen, shoppa och fika och bara ha det riktigt bra.
Många kramar från Camilla

2007-11-09 @ 11:58:20
Postat av: Zack

Tävla och vin

1:a Pris:
En egen visning av Surf?s up, presentkort från ticket å 1000 kr.+ lite annat smått och gott.

2:a-5:e Pris:
Presentkort från ticket å 500 kr.+ lite annat smått och gott.

6:e-10:e Pris:
Två biobiljetter + lite annat smått och gott

11:e-20:e Pris:
Två biobiljetter

Kram
//Zack

2007-11-09 @ 12:09:20
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: emelieu

har aldrig börjat dejta på nätet sådär men jag började prata med min nuvarande pojkvän på internet innan vi sågs ^^

2007-11-09 @ 13:06:04
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Tobias

mysig bild :D

2007-11-09 @ 13:09:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lindiz

Hej! Följer med spänning din blogg varje dag och tycker den är helt fantastisk.
Tänkte fråga dig med så otroligt mycket ideér om hjälp! Min man fyller 30 i januari och jag vet absolut inte vad jag ska hitta på att köpa. Några spontana ideér??
Kram på dig!1

2007-11-09 @ 13:10:01
Postat av: Becka

så fint!!!

2007-11-09 @ 13:20:33
URL: http://pinkbecky.blogg.se
Postat av: Nina

Fint! :)Jag har verkligen sånna julkänslor nu, bara snöar och snöar här uppe i Luleå. Kallt kallt med.
Kika min blogg ser du bild på all snö. :)
Ha en jättehärlig fredagskväll!
Kramar /Nina

2007-11-09 @ 13:38:56
URL: http://leifsdotters.blogg.se
Postat av: Sofia S

Vilka underbara kärlieksberättelser man kan får höra emellanåt, tycker det är fantastiskt, så många människor som träffas via nätet! Kul utveckling.. :-)
Hjärtat var underbart, något sådant skulle man göra till jul.
Ville bara säga att Sia har ju helt fantastiska julgrejer, vi har en butik här i stan som har lite av sortimentet och jag skulle lätt kunna köpa allt. Har du sett deras olivträd? Vad tycker du om dem? Kan kanske vara fint för mig som inte har så gröna fingrar.. Vad har du för krukor till dina som du har i fönstren? Bild önskas!!
Trevlig helg på dig tjejen! Krama prinsessan också.. /Sofia

2007-11-09 @ 13:52:53
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Princess Jessica

Jag blir SÅÅÅÅ nostalgisk vännen !!
Tänk vad mysigt vi hade :) !!
Har du förresten sett bilderna jag tog då ?
Om inte kan jag scanna och mejla dom till dig ....?

Ha en riktigt mysig kväll !
Själv längtar jag galet mycket till Idol, blir skoj med kvällens discotema :)

Krameli kram :)

2007-11-09 @ 17:29:10
Postat av: josefine

så romantiskt att ni skrivit era kärlekshistorier här!!!
Lycka till allihopa.
KRAM

2007-11-10 @ 21:55:33
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91