Hektiska dagar..!

168397-1738
Mitt hjärta busar i vagnen och mumsar på russin på vägen hem från matbutiken i eftermiddag.

Jag har varit iväg och jobbat också har jag hunnit ge hjärtat mat, bada henne och natta henne och belive it or not men nu är jag på väg till Ikea...! Ska faktiskt skynda mig och åka iväg nu på en gång så att jag kommer mig hem i hyfsad tid.

Ni vet hur det är när man börjar att renovera hemma, först tar man köket också tänker man att det räcker, men så upptäcker man att det vore en bra idé att måla om hallen också och när man ändå är igång kan man lika gärna ta badrummet och så där brukar man hålla på till hela lägenheten plötsligt är renoverad !

Precis så är det med interiöruppdrag också, plötsligt dyker det upp "mer jobb", och det är bara hur kul som helst. Så - nu måste jag till Ikea IGEN men det här känns som sista stunden på ett tag, men man vet ju aldrig.. ;-)

Jag LÄNGTAR till jag får visa er vad jag shoppat idag för jag är jätte nöjd med det jag hittade! Också fick jag en suprice idag som jag blev SÅ glad över. Mer om allt det senare men nu : Ikea! :-)

Njut kvällen och tänk...  strax är det helg igen... LOVELY! :-)



Kommentarer
Postat av: Becka!!

söt unge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91