Härlig dag + "Cavalli rapport"!

168397-1737
Här är vi och myser på Baker Hansen med Josefine & Elian. Idag har jag på mig tunika från "Day", byxor från "By Malene Birger" och scarves köpt i Thailand.

Nu har jag & Johanna - kors i taket! - redan ätit middag! Det är faktiskt rekord! Jag slängde ihop en korvstroganoff som den värsta houswive ;-)

Ska leka med mitt hjärta nu (hon står och säger "mamma" och drar mig i benet) och sen ska jag iväg och jobba så fort JIG kommer hem. När jag är tillbaka hemma så bloggar jag om dagen och visar fler bilder från vår mysiga lunch med Josefine & Elian +  dagens shopping! :-)

Som ni vet så var jag inte ute efter några Cavalli kläder men jag var självklart ändå förbi på H&M en snabbis för att "kolla läget" (= göra research ;-)  och alla Cavalli stativen gapade tomma. Då var klockan strax efter 14. Personalen sa att de sett ut så sedan 5 över 10. Kunderna hade varit crazy och slitit med sig allt till provrummen. Sen, efter att kunder provat, så hängde det några plagg ute under dagen men som sagt: när jag var där runt 14 så var det ett par vita kavajer + byxor och lite underkläder kvar. Detta var dessutom en "one shot" , vilke innebär att de inte får in ett enda plagg igen. Så - this was it.! Tok låååååång marknadsföring och över på 5 minuter. Det finns bara ett ord för sånt: SUCCÉ!  Hoppas att ni som var där på shopping idag fick med er det ni önskade?! :-) Påsarna var ju bara FAB.!!

Önskar dig en jätte mysig torsdag kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Miss

Du kan ju shoppa online inatt!

2007-11-08 @ 16:22:24
Postat av: AnnaStina

Jag var inte intresserad av kollektionen för jag tyckte inte om den. Men tack ändå för tipset! :)

2007-11-08 @ 16:33:40
Postat av: Hilde

Kjøpte de prinsessekronene på Kid for et par dager siden, søte!
Den minste står på badet ved siden av Hello Kitty såpedispenderen med neglefiler og id-børstene i, og den største er på jenterommet med alle juvelene til jentene..dvs alt smykke-juggelet deres:-)

2007-11-08 @ 16:55:32
Postat av: Stina

Underligt att de inte får påfyllning, det brukar de ju alltid få. När jag jobbade på Stella McCartney-releasen fick vi till o mer en leverans på eftermiddagen samma dag som kläderna släpptes. Folk stod o väntade i butiken i flera timmar på att de nyanlända kläderna skulle komma. Haha, butiken var lättstädad på kvällen, helt tomt på Stellas "plats" och resten av butiken var orörd, ingen ville ju ha "vanliga" H&M-kläder denna dag!

Grymt snygg scarf du har på dig idag förresten.

Kram

Postat av: C

Sjukt snygg scarf! Jag har fått en scarfs-addiction tror jag, använder det varje dag! :)
Ha en trevlig kväll!

2007-11-08 @ 17:57:38
URL: http://upptagnamamman.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Haha, tjejer. Vad är det som är så fantastiskt med att shoppa och att trängas med en massa helt galna människor? Jag gillar att ha nya kläder men jag avskyr att handla dom. Att gå in i en affär om jag inte ska ha nåt speciellt kommer aldrig att hända. Om jag inte fungerar som klädhängare åt min fru så klart;)

2007-11-08 @ 18:03:13
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Mamma till två små pojkar

Samma här! Jag var inne på HM (Hamngatan) runt kl 12 och stativen var heltomma...det enda som fanns kvar var underkläder. Men jag köpte andra HM Trend plagg =) Du.............tittade på sjalen på MATHILDE men din sjal kostar ju 4000:- kr (!)...Jag var tvungen att läsa prislappen 2 ggr...kunde ej tro mina ögon! Är du inte livrädd för att t ex tappa bort den ?!?! Men det blev trots allt en Odd Molly-blus som de höll på att packa upp under min tid i butiken =)

2007-11-08 @ 19:00:11
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91