Godmorgon världen!

168397-1719
Det är inte alltid Johanna tycker om att bli fotograferad, här flyr hon kamerablixtarna som den värsta "kändisen" ;-)

Vår nya morgonrutin (= att Johanna stiger upp själv) betyder att vi kommer oss upp redan runt kl. 8 på morgonen vilket egentligen är ganska bra för då blir förmiddagen lite längre så : inget ont som inte har något gott med sig! :-)

Idag är det tisdag och en dag fylld av möjligheter!

Jag tror att det är dags för en "Premiär!" idag... återkommer om det då jag vet 100% säkert.

Nu har jag en trött liten tjej här som "sov vägrar" så nu får hon leka och jag ska hoppa i duschen.

Idag tycker jag att du ska tänka på det här:

"Min egen lycka ligger i mina egna händer."
/Mia Törnblom

Det är DU som är chefen över ditt eget liv och det är dina val som styr din egen lycka så - du har med andra ord alla möjligheter i världen att vara LYCKLIG! :-)
 
Don´t worry, be happy! :-)

Kommentarer
Postat av: Mie

Flott sitat! Kan jeg spørre deg om hvor du har kjøpt alle de fantastiske rosa telys-holderene, tallerknene og glassene dine? Jeg trenger litt girlie ting til min nye leilighet. Takk for verdens beste blogg :-) Jeg oppdaget den i går :-) Og for en nydelig liten gullunge du har!

2007-11-06 @ 08:44:16
Postat av: Angel

så söt,ha en toppen dag

Postat av: AnnaStina

Mie-
Å så kul att du liker mina rosa saker! :) Och ännu gladare blir jag då jag läser att du skriver så fint om min blogg. Tusen TACK!! :) De rosa telys holderene har jag fått i gave av en veninna så jag ska checka med henne var hon köpt dem? Mina tallrikar kommer från "Mateus", du finner dem på R.O.O.M.
och mina glass kommer från Sia. Jag sålde både Mateus & Sia i min egna butik som jag har haft så mina saker har jag shoppat där. TACK igen för ditt inlägg, you make me happy! :) Önskar dig en undebar torsdag och hoppas att vi "ses" här snart igen! Kram :)
Angel-
Tack ! :)

2007-11-07 @ 21:53:51
Postat av: Mie

Hei igjen! Tusen takk for svar :-) Skulle virkelig ønske at Gizmo & Co fortsatt eksisterte! Du får gjerne sjekke med venninnen din hvor telys holderene er fra. Sjekker inn bloggen din nesten hver dag, den er best!! Ha en fantastisk torsdag selv!

2007-11-08 @ 07:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91