Godmorgon torsdag!

168397-2015
Mitt hjärta och hennes "snökula" som det står "Babys First Christmas" på, i år är det Johannas "second christmas", men hon fick den förra julen :-)

Jag och Johanna steg upp för bara en liten stund sedan. Hjärtat väckte mig kl. 8 men sen har vi legat och myst i sängen och sett på MorgonTV. Det är bara så mysigt att ha en TV på sovrummet! :-)

Nu har vi varit inne på Johannas rum ganska länge och lyssnat på + tittat på den fina "snökulan" som spelar fin musik (som hjärtat dansar till..) och som det snöar inne i när man skakar på den. Johanna kan titta på den hur länge som helst :-)


Johannas "snökula" kommer från "Gisela Graham". (Jag sålde dem i min butik...)

Tänk - i övermorgon är det DECEMBER! Det känns "stort" tycker jag... december är ju bara den härligaste månaden med allt vackert pynt överallt. Jag tänkte på det då jag var ute och gick i gatorna igår för nu har alla butiker julskyltat och gatan är pyntad med små träd som lyser så fint i mörkret. Jag blir lycklig av sånt! :-)

Dags för dusch här nu så varsågoda, här kommer dagens citat:

"De människor som i tysthet lever som de lär, är de som väver det nät av vänlighet som får världen att hålla ihop."

Om vi ler och är glada mot de vi möter så smittar det av sig... och en så enkel sak som att säga : "Vad fin du är!" när du möter en vän sprider glädje! :-)

Carpe Diem!
/Ur "En härlig bok".

Kommentarer
Postat av: Fridah

va fiiin snökula, ( JOhanna är också dösöt)

Postat av: Hanna ^^

riktigt fin "snökula" och vilken söt lite tös... =)

2007-11-29 @ 09:03:31
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Angel

ursöt snöglob,köpten
liten häromdan för att öka julstämningen då det bara regnar här men nu måstej ag hitta en stor minns jag hade en del som liten men ja saker försvinner ju tyvärr och stora snöglober är ju så fina.

2007-11-29 @ 09:03:48
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Isabellas pappa

Det var den överlägset finaste snökula jag har sett. det var oxå en jättesöt bild på Johanna;)
Isabella fick en snökula för ett par veckor sedan. Hon hade den i en kvart sen tappade hon den i golvet så den gick sönder:(

2007-11-29 @ 09:33:50
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack så himla mycket för den fina presenten. Jag blev riktigt glad. Jättesöt och girly!
Hoppas du får en riktigt bra dag!

2007-11-29 @ 10:06:10
Postat av: Mamma till två små pojkar

Akta bara att hon inte tappar den i golvet. Vi var inne på Lagerhaus här om dagen och Vincent tappade en snökula i golvet... ja, jag kan säga så här att det var den snökulan =)

2007-11-29 @ 10:25:05
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Emma

Veldig fin!
Har du tips til noen fine bokser man kan oppbevare babygrøt og slike ting i? Begynner å bli litt lei alle de forskjellige eskene som står på kjøkkenbenken nå... Har gutt da, så den kan ikke være rosa, desverre :)

2007-11-29 @ 11:01:43
Postat av: Evelina

AnnaStina för den jättefina presenten som kom idag på posten!!! Nu är min dag räddad :) Tusen tack! Många kramar Evelina

2007-11-29 @ 11:12:25
Postat av: Kimpa

Gud vilken fin bild... :D Jättesöt, vekrligen!

Ha en bra dag!

2007-11-29 @ 11:35:18
Postat av: Hilde

Å, for en nydelig snøkule! Jeg elsker snøkuler til jul, har sikkert 15 stk som jeg plasserer sammen:-)

2007-11-29 @ 11:58:09
Postat av: AnnaStina

Fridah, hannah-
Tack så mycket ! :)
Angel-
Ja, sånna här snökulor är underbara! :) Kram! :)
Isabellas pappa-
Thanx! :) Den här kulan skulle nog inte ens hålla i en kvart om Johanna fick hålla i den ;) så - därför håller jag i den, eller också står den på golvet också får hon bara titta på den och ta på den försiktigt. Idag sa hon "ooooh" när hon tog på den så hon har förstått att den är speciell ;)
Anna-
Å så kul att den äntligen kommit fram till dig och att du tycker om den! :) Men det är JAG som ska tacka! :) Kram! :)
Mamma till två små pojkar-
Johanna får inte hålla i den, bara se på den, tryggast så ;) Kram! :)
Emma-
Jag har en jätte söt rosa barbapapa burk till Johannas gröt och de burkarna borde ju finnas i tex svart och grönt också? checka! :) Annars så finns det fina glasburkar på Ikea som du kan klistra något fint utanpå! :) Kram! :)
Evelina-
Vad glad jag blir över att du uppskattar presenten! :) Och TACK igen! Kram! :)
Kimpa-
Tack snälla! :)
Hilde-
Tack ! :) Wow, har du 15 stycken? låter lovely! Här har vi bara 1 än så länge men jag känner på mig att det kommer att bli fler..! Kram! :)

2007-11-29 @ 22:36:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Petra

Åh vilken underbar snökula!

2007-11-30 @ 12:54:29
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91