Godmorgon lill-lördag!

168397-1893
Mitt busiga hjärta har en dålig vana.... hon smakar på bladen från olivträdet..  men varje gång kommer hon på att det egentligen är lite äckligt också spottar hon ut det lika fort som hon satte in det ;-)

När jag gick och la mig igår så var mitt hjärta vaken så jag tog över henne till mig i stora sängen och hon la sig genast "sked" mot mig och vips! så sov vi båda hur GOTT som helst och nästa gång jag vaknade var kl. 8.40 av att hjärtat satt och lekte med sitt gossedjur brevid mig i sängen. LYX!!! med sovmorgon! :-)

Vi morgonmyser med TV4´s Nyhetsmorgon nu och Johanna drar i mitt ben  hela tiden då jag försöker blogga så jag går och leker med henne nu också skriver jag mer senare.

Jag önskar dig en helt fantastisk dag och varsågod, här kommer dagens citat:

"Det är bättre att ha många olika visioner än bara en enda, då blir man mindre sårbar. Om någon skulle råka vissna kan de andra fortsätta blomma."
/Anne Swärd.

Njut dagen och var rädd om dig! :-)

Kommentarer
Postat av: sanna, sthlm

Vill gärna höra om dina tankar kring barn o hur du resonerade..
Du har väll inte heller berättat om när du träffade JIG?

Ja inte finns det någon tvekan på hur mkt du älskar Johanna, skulle någon skriva nått annat vore det vansinne.

Hoppas du mår bättre och snart kan dela det med oss.

Tack för en fantastisk. fantastisk blogg!

2007-11-21 @ 09:21:58
Postat av: Sofia S

Hej där vännen! man blir lika inspirerad varje gång man kikar in i din blogg. Nu håller jag på och grejar här hemma, det jobbigaste när man ska plocka fram julen är att man varje år vill ha nytt, men det är ju för så kort tid!
Jag och Hedda ska nu gå ner till Rörstrands och kika på allt fint, får se vad som kommer med hem! :-) Hoppas ni får en fantastisk onsdag, älskar alla citaten du skriver, kommer de från boken "Heja tjejer" allihop? Perfekt adventsgåva till sina vänner juh! Stor kram/Sofia och Hedda

Postat av: Isabellas pappa

Ni verkar ha haft en hyfsad morgon;) Hoppas er dag blir kanon.

2007-11-21 @ 10:24:10
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Anna

Kommer på mig själv att alldeles för sällan skriva kommentarer här... särskilt med tanke på att jag är inne på din blogg såå många gånger på en dag :) Du är sån stor inspirationskälla och man lämnar alltid bloggen med ny positiv energi. Tack för att har en sån fantastisk blogg :) Hoppas ni får en FAB dag!

2007-11-21 @ 10:34:33
URL: http://feliciasmamma.blogg.se
Postat av: Line

God förmiddag! Ville bara tipsa dig om denna rosa prinsessprodukt! Kanske nåt till Johannas rum? Kram

http://www.blaelefant.se/product.asp?product=1586

2007-11-21 @ 11:06:28
Postat av: IK

Bra citat.

2007-11-21 @ 12:01:36
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se
Postat av: Angel

så söt bild på henne,ja det var tder d när man var så liten.

2007-11-21 @ 12:23:06
Postat av: hannahsthlm

Vilken otroligt cute bild:-)! Hoppas ni har en fin dag!

2007-11-21 @ 13:19:13
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91