Godmorgon alla underbara läsare!

168397-1726
Vatten är gott. Bilden är från igår.

En sak ska du som läser min blogg verkligen veta: Du gör mig GLAD!! :-) När jag var super trött igår kväll läste jag era kommentarer från dagen och vips så var jag lite piggare! :-) Tack!

Här är ordningen nästan återställd nu efter vår "jet lag" som vintertiden gav oss så sov vi till 8.15 idag. Hur skönt som helst! :-) Och detta betyder att vi fortfarande har morgon här hemma. Jag försöker få en jätte trött Johanna att sova sin "nap" men det går så där... just nu står hon vid min sida och drar mig i benet så jag får nog skriva mer senare.

Önskar dig en fantastisk dag och citatet kommer här:

"Jag har inte varit överallt ännu, men jag är på väg."
/Susan Sontag.

Tänk på alla arbetsplatser, alla resor, alla boenden som ligger framför dig i livet... Vad många spännande platser vi  har kvar att se! och vägen dit blir vad DU gör den till så fånga dagarna! :-)

Kommentarer
Postat av: e.

naaw va gullig bebis :)

Postat av: Leons mamma

Måste bara skriva och säga hur mycket du inspirerar och piggar upp! Är förkyld och ligger hemma och orkar inte hitta på nåt och då är det super att kunna titta in hos dig och se vad ni hittar på:-)
Du ska fortsätta att blogga från Thailand eller? hoppas verkligen att du aldrig slutar för du är bara BÄST!

2007-11-07 @ 10:10:50
Postat av: Jessica

Jag måste säga tack detsamma :)
Din blogg har snabbt blivit en stor favorit i min blogg-värld *ler*,du sprider så mycket glädje och din blogg är varm och bara underbar att läsa!
Har ett väldigt tufft år bakom mig men dina ord går rakt in i hjärtat på mig och faktiskt får mig att inse att det går att vända allt till det positiva igen.Jag är på god väg :-)

Önskar er en jätte härlig dag och din lilla tjej är som alltid jätte söt :)

//Jessica

2007-11-07 @ 10:17:02
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Elin

DU gör oss glad *hihi* Kram till dig!

2007-11-07 @ 10:54:40
URL: http://eos.bloggspace.se
Postat av: AnnaStina

Ni är FANTASTISKA! :) Tusen miljoner TACK för att ni skriver så fint till mig, det gör mig obeskrivligt glad! :) Och det är ni som inspirerar mig till att blogga :) Jag kommer självklart att fortsätta att blogga precis som vanligt från Thailand så ni får "följa med oss" på resan..! TACK igen för att ni skriver till mig. Det berör mig! Kram :)

2007-11-07 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91