Godmorgon alla fantastiska läsare!

168397-1852
Idag har Johanna på sig PO.P från topp till tå :-)

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter! :-)

Min lilla darling startade dagen med att väcka mig runt kl. 7 idag eftersom hon somnade så ovanligt tidigt igår. Som tur var så var hon nästan lika trött som mig då så vi har myst i sängen fram till nyss och nu är det full fart här..

Johanna har gåtränat med "puffen" på morgon. Hon gick fram och tillbaka med den över golvet i vardagsrummet och det såg så sött ut :-) (jag hade ställt puffen vid sjeselongen igår kväll då jag skulle softa..).  Nu står hon här vid min sida och slår i alla vaser inne i skåpet vilket påminner mig om att  vi måste barnsäkra skåpen på köket innan saker börjar gå sönder ;-)

image1853
Här syns en av våra öppna spisar till vänster i bild. Det är sååå mysigt att elda på kvällarna!

Jag önskar er alla en fantastisk start på veckan!

Nu ska jag hoppa i duschen så varsågoda, här kommer dagens tänkvärda citat:

"Hoppet ser det osynliga, känner det ofattbara och uppnår det omöjliga."
/okänd författare.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: josefine

Sweetie, hon GÅR väldigt väldigt snart så ni får det ni gör på fyget hihi *retas lite* men med väldigt mycket kärlek =) Ses sen!
Puss

Postat av: Angel

ad duktig hon är och alltid lika söt

2007-11-19 @ 08:10:11
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

Hoppas ni får vila länge o skönt!
Nu ska vi snart åka iväg!
KRAM

2007-11-19 @ 08:39:00
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: threeS`

Godmorgon, vilken sööt bäbii :D

2007-11-19 @ 08:55:56
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: camilla

Hej!
Kikar in här lite nu o då, kul läsning!
Gillar tavlorna som skymtar i bakgrunden, vart är dom köpta?

2007-11-19 @ 09:10:32
Postat av: Sara

Va härligt med öppen spis! Har ni FLER än en? Mysigt, nu blev jag avundsjuk!

2007-11-19 @ 11:04:05
URL: http://hellmansara.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Haha, vi pratade om det här hemma igår att det blir nog några turer i gången på flygresan ;) Men det är det värt! Puss! :)
Angel-
Tack söta du! :) Önskar dig en strålande dag! :)
Three´s-
Tack snälla! :)
Camilla-
Tack så mycket! :) Tavlorna har jag köpt på en butik i Luleå som heter "Klassisk Skandinavisk Form" men konstnärens tavlor selges även på Södra Galleriet i Stockholm. Http://www.sodragalleriet.se Hon heter Lisa Rinnevuo och jag älskar hennes tavlor! :) Önskar dig en flott dag! :)
Sara-
ja, det är underbart med öppenspis! :) Speciellt den här årstiden. Vi har en på köket och 2 i vardagsrummet, (men den ena av de 2 i vardagsrummet är en "kamin") så - totalt har vi 3 stycken och det är hur mysigt som helst! :) Kram :)

2007-11-19 @ 11:21:54
Postat av: Katri

Tavlorna som hänger på väggen, dom är så himla snygga. Jag har suktat länge efter en sån att hänga på väggen.

2007-11-19 @ 12:59:58
URL: http://minkei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91