God natt!

168397-1984
Min darling var super busig i kväll = kröp upp på bordet (ålade sig upp ur sin stol..) och lekte.. :-)

Nu stänger jag min pc för idag och hoppar i säng för klockan närmar sig 03 och det är crazy ;-)

Imorgon är det en ny härlig dag igen och då ska jag bl.a. ....

♥ svara på era kommentarer för det ligger jag efter med. (skäms lite..)
♥visa halsbandet jag fick idag.
♥berätta om "det här med barn" som jag lovat er!

Men nu ska jag sova! Så - god natt & sov så jätte gott och kom ihåg att vakna med ett leende imorgon för då blir allt så  mycket roligare! :-)

Kommentarer
Postat av: alexandra

buus =) natti

Postat av: Charlotte

Gooomorron, gomorron ;-) Nu ligger även din blogg på Kamille som favorit i min dator! AnnaStina, du är ju bara såå duktig!! Hoppas du och sötnosen Johanna får en underbara tisdag.

2007-11-27 @ 05:15:51
Postat av: Em

Vad är det ni ska göra i Thailand? Har försökt leta bakåt, men inte hittat. Jag började läsa på din sida för ca två månader sedan. Det är jättemysigt att läsa om dig och din lilla dotter. :-)

2007-11-27 @ 07:26:37
Postat av: josefine

crazy nattflicka =) Vänjer du dig inför resan? ;) Såg lite Beckham o insåg att ja...14 ggr... haha! Hoppas ni sovit gott o länge! kramar

2007-11-27 @ 07:27:27
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91