Gårdagens shopping!

168397-1964
Ull till Norge, bomull till Thailand... (TACK! du som tipsat mig om Prinsesse Ullen från "G-sport"! :-), vi shoppade leggings där igår!)

När vi var på "Fru Lyng" och shoppade bilbarnstolen till Johanna så fick även dessa kläder följa med :-)

Det blev kontrasternas shopping... först "Prinsesse Ull" från Janus, leggings (var slut i Johannas storlek på Fru Lyng, men hittade på G-Sport) och body, så inte min prinsessa ska frysa och sen... ett par super söta shorts till Thailand resan från "Petit Bateau" :-)

I kväll har jag varit så seg att jag t.o.m. har glömt bort dippen i kylskåpet så det blev bara kinasnacks för mig och sen kebab då JIG kom hem ;-) Och vet ni... NU börjar jag piggna till! :-) så jag känner på mig att jag blir uppe lika länge som vanlig idag ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt blogg, och inte helt fel "shopping" ;)

Postat av: Hilde

Vi har mye av Prinsesseullen til jentene, fine klær!

Søt bukse fra Petit Bateau, har du sjekket ut den hele bodyen i singletform fra samme merke? Den er bare så søt:-)

2007-11-26 @ 07:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91