Gårdagens lunch.

168397-1798
Jag och Johanna öppnar present med rosa papper och rosa band ( så klart! ;-)  på lunchen igår.

Efter shoppingen mötte vi upp vära kära vänner Josefine & Elian på "Åpent Bakeri" och super myste med dom :-) Det är alltför sällan jag går dit så det var extra mysigt just därför också. Stället har bara sååå goda bullar och jag mumsade i mig en fantastiskt stor och god kanelbulle och drack färskpressad appelsinjuice (min favorit).

Och plötsligt fick jag en present av Josefine och ett fantastiskt fint skrivet kort! :-) Jag blev hur överaskad och glad som helst för det är inte ofta man får en present "bara så där". Det var en jätte fin rosa topp som kommer passa helt PERFEKT i varma Thailand.! :-) Jag har på mig den nu då jag sitter och skriver men ska självklart fota senare idag så att ni få se :-)  Jag är heldig som har en så underbar venn! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91