Gårdagens bladshopping!

168397-1986
Svenska interiörblader: Sköna Hem + Hus & Hem.

Jag såg såå fram emot att sätta mig och mysa med mina blader igår kväll och mysigt var det men lite tokigt också... Det visar sig nämligen att ett av reportagen är exakt samma i båda bladerna (pinsamt för bladerna..) och inte nog med det! detta reportage som är likt i båda bladerna har dessutom varit i ett annat blad förut så det är "gammalt"!  OCH ett annat stort reportage är i ett annat av de blader jag nyss shoppat så detta blev nästan som med "Miss.Beckham" dokumentären.. Jag har sett det förr! ;-)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du som köper så mycket tidningar och magasin, får jag fråga vad du gör av alla när du har läst dem?
Jag själv gillar att spara de som är bra, men gud vilken plats de tar! Jag vill ju inte bli en sådan där som har tidningsstaplar i hela lägenheten.;)

2007-11-27 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91