Förgyll frukosten..!

168397-1773
Servis från "Mateus", kakform från "Williams-Sonoma" (USA).

På morgon fixade jag & Johanna farsdagsfrukost och då åkte mina söta kakformar fram för med hjälp av dem blir smörgåsen SÅ mycket festligare! :-)

Den här lilla hjärtformen har jag shoppat i New York men den här årstiden hittar du pepparkaksformar i de flesta köks & interiör butiker.  Det är kul att kunna använda formarna till annat än bara pepparkaksdeg... som gurkan på frukostmackan tex.!

Det ska inte så mycket till för att skapa glädje i vardagen! :-)

Kommentarer
Postat av: naaz

haha va söta mackor :)

Postat av: Maria

Måste bara tipsa om en söt sak jag köpte på Lagerhouse, en liten stekpanna med hjärtform i :) Hjärtformade ägg eller pannkakor gör måltiderna lite sötare! Ha det bra!

2007-11-12 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91