Dags för tacos och snart... IDOL!

168397-2027
Här är vi nyss ute på vår innergård..

Jag & Johanna har varit ute en liten sväng :-)

Vi var till Ordning & Reda och där vill man ju bara alltid ha precis "allt", sen shoppade jag vita fina tulpaner och lite annat smått & gott som tex vita ljus till adventsljusstaken. 

Mitt  dagens tips är att du väljer att shoppa ljus av bra kvalitet till de 4 ljus du behöver till din adventsljusstake för de håller sååå mycket längre än Ikeas och eftersom det bara är jul en gång i året så är det absolut värt att lägga extra pengar på just dessa 4 ljus! :-)

Nu ska här fixas tacos och sen  är det IDOL... Can´t wait! ;-) Jag håller tummarna för att min favvo Miss.Picasso går till finalen men jag en känsla av att det kan gå precis hur som helst i kväll för jag tror nämligen att Andreas kommer att gå till final....! jag vill det inte, men jag tror det för killen är så folklig och det gillar "svenska folket" så jag tror det har blivit en grej av att många vill ha honom till finalen i Globen så... kampen står nog mellan tha girls i kväll... det är i alla fall min gissning ;-) Vad tror du?

Dags för ett glas vitt  & matlagning nu! :-)

Kram på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Exakt så ser vår kväll oxå ut. Har precis ätit tacos och snart är det Idol. Jag tror tyvärr Amanda åker men jag hoppas på Andreas.

Postat av: Kim

Tjejerna kommer nog få en tuff kväll ikväll tror jag nog ja :D

2007-11-30 @ 18:15:24
URL: http://www.kimmi.blogg.se
Postat av: Pethra

Tyvärr är jag rädd för att du har rätt, att Andreas går vidare. Då blir jag grymt besviken.

2007-11-30 @ 18:24:27
URL: http://pethrelitan.blogg.se
Postat av: josefine

Jag har också en tro på "folkligheten" men HOPPAS på tjejerna!! njut tacos o vin!
PUSS!

2007-11-30 @ 18:36:40
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Maria

Jag håller också tummarna för Marie och skulle absolut se att Andreas åkte ut. Låter som om du kommer få en mysig kväll :) Ha det bra!

2007-11-30 @ 18:37:16
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Elin

Myspys med tacos och idol! Jag tror faktiskt att ANDREAS kommer åka ut ikväll, alla till trots ;)
Själv ska jag knega inatt och missar programmet, får hålla mig uppdat. på någon dator! Ska arbeta på förlossningen och vara med om underverk istället! Trevlig kväll!

2007-11-30 @ 19:05:26
URL: http://digmig.blogg.se
Postat av: Ullis

Kanske har du sagt hur det kommer att bli i ett tidigare inlägg som jag har missat, men jag måste fråga för nu börjar bli lite orolig: du kommer väl att fortsätta blogga fast ni åker till Thailand? Hoppas, hoppas, för din blogg är bäst!

2007-11-30 @ 19:09:10
Postat av: Pia

Shit pomfritt... Amanda var super...Woow..

2007-11-30 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91