Dagens tips: Hello Kitty lagersalg!

168397-1915

Efter vårt besök på Helsestasjon hade vi lite små brådis till en date med min härliga vän Mia men vad händer? Jo, jag gick i extremt snabb takt, höll paraplyet i ena handen (det har SPÖ regnat heeela em + kvällen och jag hade glömt rengskyddet till vagnen hemma...) och drog vagnen med den andra och plötsligt så håller jag på att köra rakt in i den här skylten!

Vilken lycka! :-)

Inte varje dag man "råkar" hamna på ett lagersalg av Hello Kitty!!!! och "Fisher Price" (leksaker)!! Så - vi låtsades som att vi inte hade så jätte bråttom och gick självklart in :-) Johanna blev helt lycklig av alla Kitty saker och själv hade jag kunnat "ta helt av" om det inte vore för att vi strax reser till Thailand där det finns helt extremt mycket H.K saker så jag behärskade mig och besöket slutade med att jag köpte en leksak (rit-sak, visar sen!) från Fisher Price till hjärtat som plåster på vaccin såret också en "hög" med Hello Kitty julkort som var bedårande söta.

Om du bor i Oslo och inte har något speciellt för dig imorgon och gillar Hello Kitty och leksaker från Fisher Price ja, då tycker jag absolut att du ska ta turen innom detta salg! :-) De hade inte några mängder med varor, men de hade en "krok" med fina saker så du hittar helt säkert nåt att shoppa!  På bilden nedan finner du öppettider etc. :-)


Dagens shoppingtips: Hello Kitty lagersalg! :-)  Det är vägg i vägg med "Benedicte Ferner" på Frogner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91