Dagens glada besök!

168397-1690

Idag har vi haft super super mysigt besök av underbara "Gizmo ängeln" Heidi! :-) Heidi jobbade i min butik i flera år och  det var bara SÅ fantastiskt jätte mysigt att träffa henne igen för hon har varit i Uganda i 3 månader så vi hade inte sett varandra på väldigt länge.

Vi drack "smoothies" och uppdaterde oss på varandas liv också busade & lekte hon med Johanna. Heidi har passat Johanna en del då hon var mindre så det blev ett kärt återseende idag.

Heidi är en helt speciell & unik vän som ALLTID strålar och jag är enormt lyckligt lottad som har henne i mitt liv! :-)

image1691
Här pågår bus & lek för fullt!

Nu har jag och JIG precis ätit sen middag - taccos -  och det är dags för dessert.. ! :-) Jag ser på MTV-dance och det är så bra musik att jag får lust att gå ut på party typ NU på en gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hei søta! Takk for hilsen, der er jo bare HERLIGST! :) (og jeg ser jo litt i koma ut på det ene bilde da, men...:) Du og Johanna stråler om kapp med solen, og jeg blir GLAD av å treffe dere. Håper vi ses SNART! Nanny Heidi er på pletten når som helst! :) Klemmer

2007-11-03 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91