Dagens blader & God natt!

168397-1718
Svenska ELLE Interiör & svenska "Allt i Hemmet".

Idag gjorde jag min PREMIÄR shopping av Svenska ELLE här i Norge! Tjohooo! :-) Det var VERKLIGEN på tiden! (jag har bott här i 7 år och de har aldrig tidigare sålt svenska ELLE eller ELLE interiör i Norge). Jag fick även med mig svenska "Allt i Hemmet" med texten "önskejul" på framsidan så nu håller jag tummarna för att det är inspirerande reportager! :-)

Eftersom jag håller på att somna när jag skriver...zzzz.... så får mina blader vänta till imorgon för nu ska jag dyka ner i en nybäddad säng och det är ju bara bland det skönaste som finns! Det känns SÅ fräscht.! Vi har föresten bokat ett vackert hotel till vår första tid i Thailand...  Visar imorgon!

Nu säger jag god natt till alla er underbara bloggläsare som förgyller mina dagar med era kommentarer! You make me HAPPY!! :-)

Sweet dreams!

P.S Lite märkligt att inte ELLE ser mer "julig" ut... ?!

Kommentarer
Postat av: grombaben

Jeg kjøpte svenske Elle interiør her om dagen (var 25% på Narvesen:), men det var et annet nr, tydeligvis ikke det nyeste.. Kanskje jeg må begynne å kjøpe de svenske også. Likte det nemlig veldig godt! Og så bra for dere norske svensker at det har kommet til Norge! :) Ha en fin tirsdag:)

Postat av: Pethra

När jag bodde i Oslo fanns det aldrig några svenska tidningar att tillgå så jag förstår din lycka och det är härligt att se att det finns fler julfans där ute än bara lilla mig, känner mig ganska ensam om det i min omgivning :o) Ha en underbar tisdag!

2007-11-06 @ 07:48:24
URL: http://pethrelitan.blogg.se
Postat av: Jill

Fast det kommer nog en Elle till innan jul har jag fått för mig. Det var ett härligt nummer i alla fall.

2007-11-06 @ 07:58:25
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: AnnaStina

Grombaben-
Haha :), ja det går undan i svängarna för det kommer nya blader heeela tiden :) Jag tycker absolut att du ska börja köpa svenska ELLE! Jag är super happy över att de börjat sälja dem här i Oslo. Hoppas din dag varit lovely! :)
Pethra-
Ååå du är INTE ensam om att vara julfan, jag är ett hur stort julfan som helst! :) Jag bara ÄLSKAR julen och jag är såå klar för att börja pynta hemma. Tror faktiskt att jag smyger fram lite julsaker till helgen..! ;) för jag vill hinna njuta julen innan vi reser. När bodde du i Oslo föresten? Hoppas din dag varit underbar! Kram :)
Jill-
Ja, det kommer ett till nummer i december. :)

2007-11-07 @ 21:49:27
Postat av: Pethra

Tycker jag du gör helt rätt i. Vi har som tradition att alltid klä granen den 1 december, vill njuta så länge som möjligt. Jag bodde i Oslo mellan 96 och 99, 2½ år. Hoppas ni får det helt lovely där borta i Thailand!

2007-11-08 @ 13:32:04
URL: http://pethrelitan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91