Busiga tjejen.

168397-1730
Den här bilden finns egentligen inte för så här får hon inte göra ;-) Bilden är från idag på fm då hon åt.

Johanna är så busig för hon ålar sig upp ur sin stol (den som syns i bakgrunden) också kryper hon över det lilla bord som sitter fast på barnstolen och vips! så är hon mitt på bordet och leker med mina ljusstakar och allt annat hon hittar där i kaoset.

Ser ni "katalogerna" från Toy´s r us & Brio som ligger brevid Johanna? De bläddrade vi igenom tidigare idag då hjärtat åt också tittade vi på alla bilder och Johanna pekade på vad hon önskar sig till jul. Det ser ut att vara hästar & docker ;-) En söt sak var att då vi kom till en sida med massor med mjuka gossig djur så lägger hon huvudet mot bilderna och ger "kos" till djuren... Hur SÖTT som helst! :-)

Och på tal om julen: imorgon ska jag ge er några julkalender tips!

Nu ska jag jobba lite, ska bl.a. gå igenom budget + se över vad som återstår att shoppa. Mitt interiöruppdrag är så kul att jag önskar att det aldrig tog slut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91