Bra låt av cool mama!

168397-1766
Det här är Charlotte Perrelli och hon är en cool mama tycker jag.!

I kväll var Charlotte Perrelli gäst hos "Babben & Co" och hon sjöng en ny BRA låt i snygg outfit. Låter heter "Jag är tillbaks" och du kan höra den här:
http://www.myspace.com/charlotteperrelli  (du hittar låten till höger på sidan). Den här typen av låtar blir jag på bra humör av! :-) Också får jag lust att gå ut och dansa...! ;-)

Men istället för att gå ut så ska jag strax dansa mig hela vägen in på sovrummet för jag tror faktiskt att jag ska ta och hoppa i säng...

Fast stopp och stanna! Jag har kanske inte berättat om dagen? Först var jag ute och shoppade presenter inför imorgon (det var galet mycket folk ute på shopping idag och jag mötte hur mååååånga gamla kunder som helst!) och sen - jobb. Eftersom jag alltid jobbar på effektivt så blir jag aningens irriterad när jag har att göra med sånna som inte är riktigt lika effektiva som mig... ;-) Så - jag kan väl säga så mycket som att vi inte kom så långt som jag räknat med så nu blir det ett nytt arbetspass på oss imorgon. Men vad är det man brukar säga "inte heller Rom byggdes på en dag"... så - allt går men vissa saker tar bara lite längre tid! :-)

Nej, mina kära söta och snälla bloggläsare... det tar på krafterna att jobba (monterade & fixade idag..) så nu säger working mama GOD NATT och SOV GOTT! 

Imorgon är det alla pappors dag och jag hoppas att ni som smyger upp tidigt för att fixa frukost får massor av kärlek tillbaka! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Lycka till med jobb idag o firande av födelsedagsbarn!
Här blev det eraly morning =) KRAAAM

Postat av: josefine

early =)

2007-11-11 @ 07:53:33
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

God morgon! Ja, sambon (killarnas pappa) väcktes med ett paket & kort, han fick "Pappa är BÄST" strumpor :DDD Och så har jag bakat scones... känner mig rätt flitig så här på morgonkvisten. Hoppas allt är bra med dig/er trots att du verkar ha en hel del jobb att göra. Jag längtar efter att få se resultatet! Provade svarta prickiga (nästan som stjärnor) tunikan igår på HM men den satt inte bra på mig, synd, för annars var den jättefin. Du är ju som en personal shopper nästan, du tipsar om underbara vackra plagg och sen är det bara att springa till affärn och köpa "AnnaStina"-plaggen, inte så tidskrävande *gillas* :))) KRAM Vännen! Ditt förra inlägg om dessa kommentarer med olika signaturer (men samma person) var riktigt bra, jag förstår inte vad folk håller på med ?!?! Jag längtar efter att ni åker till Thailand och att du bloggar därifrån, tyvärr kommer man inte kunna shoppa samma saker här men då kanske jag tipsar dig om ett och annat i Sthlm *kramis* :) Nu till IKEA...... =)

2007-11-11 @ 08:29:19
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91