Årets julkalender till Johanna!

168397-1922
Underbar julkalender! Jag har nu shoppat: änglavingar, papperspåsar, silkesband, hjärtelappar och jag riktigt LÄNGTAR till jag får hänga upp min kalender då den är klar i min egen lilla ängels rum! :-)

Efter lunchen fick jag "ett ryck" och trotsade spö-regnet och styrde stegen mot T-banan.! Jag och Johanna hoppade på tåget och åkte raka vägen till "Panduro Hobby"  för jag blev sååå inspirerad av de vackra paket Johanna fick igår att jag bara var tvungen att shoppa...! :-)

Väl där så "gick jag helt bananas"!!! My god - så mycket FINT de har där när man tittar sig omkring! :-)

När jag hade "fyllt" en kundkorg till bredden (okej, lite överdrivet, men bara liiite ;-) och står vid kassan för att betala så ser jag DEN HÄR julkalendern och blev helt lycklig!! :-) för en mer perfekt kalender lösning kan jag inte tänka mig till min lilla söta ängel.! :-)

Jag l o v a r att fota och visa er då jag gjort den klar! :-)

Nu ska jag softa lite här men jag återkommer senare med fler bilder från dagen + shoppingen också blir det en bild från Thailand.. vi var där och åt i kväll... ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Den passar henne PERFEKT!!!!!!!!jættefin! puss o sov søtt vænnen!

Postat av: Madeleine Gbg

yes, jag gillar oxå Panduro skarpt. När man går ut därifrån har man minst 1000 pysselidéer! Men du, har de vingarna där? Har nämligen kikat på ett par vita eller rosa till E's rum,liten butik där jag bor har dem i båda färgerna.

2007-11-22 @ 21:12:38
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Angel

wow jättefin kalender,men ni åker väl den 20?vad händerm ed dom 4 sista påsarna?hehee.Kommer ni fira Jul i Thailand?

2007-11-22 @ 21:17:05
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!
jag undrar vad du kommer att ha i paketen? Behöver inspiration, kommit 10 paket iväg men skanar ännu 14, what to give my pricnsess? Please?? ;)

2007-11-22 @ 21:21:15
Postat av: Ida

En sån fin julkalender vill jag också ha:P Den var verkligen supersöt!
Kramis

2007-11-22 @ 22:24:16
URL: http://idiiisen89.blogg.se
Postat av: Linn M

underbar adventskalender :) Älskar panduro, var själv inne där nyligen och handlade till att göra små änglar att ha i granen. SÅ roligt med pyssel. Godnatt

2007-11-23 @ 02:01:57
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Ja, visst är den perfekt! Jag blev helt lycklig då jag hittade den! :) Puss!
Madeleine Gbg-
Oh yes, de har vingarna på Panduro! :) Tror de kostade 99kr, och de fanns även i en lite mindre storlek. Det är bara så fint att inreda med änglavingar! Jag sålde massor av vingar i olika storlekar i min butik, bl.a. små till att hänga i julgranen..! :) Och jag håller med dig - när man besöker Panduro så inbillar man sig plötsligt att man är värsta pyssel tjejen och tok shoppar ;) Det är som en riktig godisbutik för mamas! Önskar dig & din familj en riktigt härlig weekend! Kram :)
Angel-
Vet du, vi reser redan den 13:e december så jag får nog helt enkelt ta med mig kalendern till Phuket! ;) Kram! :)
Jessica-
Tänkte göra ett eget inlägg om det imorgon! :) Men en fråga: hur gammal är din prinsessa? Om jag får veta ålder är det lättare att tipsa! :) Kram! :)
Ida-
Tack snälla du! :) Jag tycker du ska shoppa en sån kalender till dig själv jag för den förtjänar du! Fyll påsarna med god choklad tex.! Spoil yourself! Kram! :)
Linn M-
Tack snälla! :) Som sagt - Panduro är som en godisbutik för oss girls! :) Lycka till med änglafixet! :) Kram!

2007-11-23 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91