Varm sommar dag!

168397-269

Vilken otroligt fantastisk sommar dag vi har haft idag. Riktigt VARMT!! Lovely!!!! :-)

Jag och hjärtat gick först och köpte dop klänning på "Martine", är jätte nöjd med den jag köpt, hur fin som helst.! Och det känns roligt att ha köpt en som eventuella syskon till Johanna också kan ha och förhoppningsvis hennes egna barn en dag.... (typisk mamma grej att önska sånt ;-))

Sen gick turen till Aker Brygge, ringde en del fix-samtal inför dopet, var innom lite butiker, mötte Josefine & Elian och åt årets första mjukglass i solen med dem. Jätte mysigt!! :-)

Shoppade ny leksak till hjärtat på vägen hem och själv letade jag skor men hittade inga perfekta så jag får söka vidare i morgon. Sommarens sko mode är verkligen inte "jag", det är antingen ballerina skor eller super HÖGA klackar i alltför "hårda" modeller i min smak. Jag saknar prinsess skor  i rosa med rosetter och snygga klackar som är lagomt höga... !  (Jag har några sånna sen sommren 2005, ska fota så ni får se!)

Hemma vid 17, gröt, lek med nya leksaken & galen dans av mig som fick henne att skratta så hon nästan grät :-)), jag åt grillkorv m pommes till middag  (JIG är fortsatt på jobb...) ,  sen badade vi och nu sover hon hur gott som helst så nu ska jag läsa svenska "mama", min veninna Lotta tipsade om en intressant artikel idag som ska läsas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91