Söndags mys & DAGIS!

168397-335

Jag och mitt hjärta ligger och leker.. Hon är SÅ "girlie", den bästa "leksaken" hon har är en liten Hello Kitty handväska  som JIG fick då han shoppade julklappar till mig på deras butik i New York. Väskor, halsband, mobiltelefon... hon kan leka med dem i timmar...!

Och en helt GALEN sak är att vi fått dagisplats till hjärtat! De flesta i barselgruppen går runt och är ganska stressade för att de inte fått plats för alla ska ju snart börja jobba. Men jag - som är den enda som inte ska jobba i höst - fick plats. Det är ju nästan lite ironiskt ;-)

Så nu får vi se vad vi gör... jag ska checka på måndag.. kan hända hjärtat får vara där lite bara för att vi inte ska tappa vår plats för vi behöver den ju när vi är tillbaka från Thailand (vi ska vara i Thailand största delen av 2008) också är hon ju så glad i andra barn att hon kanske tycker det vore kul nån timme per dag? Vi får se! Plats har vi i alla fall  på ett dagis super nära där vi bor och det är ju helt CRAZY! :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till dagisplatsen till er lilla prinsessa! Vad roligt! Hur kommer det sig att ni ska vara i Thailand ett helt år? Så avis man blir :)

2007-05-13 @ 13:07:04
Postat av: Ella

Kikar in fårn josefines blogg...
Nyfiken på er... är ni gifta? Håller på att planera bröllop just nu - och söker inspiration.
Kan du inte lägga ut bilder, berätta om erat bröllop osv.
/Ella

2007-05-13 @ 13:18:35
Postat av: AnnaStina

Caroline-
Tack för grattis ! :-) Vi trodde ju aldrig vi skulle få någon dagisplats så vi blev super överraskade.! Både jag och min sambo har jobbat galet mycket i många år (vi har /har haft egna företag båda två) så vi behöver helt enkelt en skön "paus" och den tänker vi ta i Thailand :-) Vi ska dit nu den 19:e och då bl.a. titta efter boende. Vi räknar med att resa dit i januari och blir så länge vi kan i 2008. Ska bli hur skönt som helst! :-) Jag längtar jätte mycket!!
Kram! :-)

Ella-
Jag har varit gift förut men han jag lever med nu, Johannas pappa, är jag "bara" förlovad med men en dag så... :-) Kan tyvärr inte lägga ut bilder från bröllopet eftersom det var med min x-mann, det blir lite fel ;-) Men om du vill kan du mejla mig så kan jag ge dig tips & råd om du önskar det! Min mejl är: [email protected]
Kram! :-)

2007-05-13 @ 13:25:22
Postat av: Angel

gulligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91